شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: والدین، معلمان، مدیران و مسئولان آموزشی دانش آموزان را به حضور در مراسمات و برنامه های دینی و مساجد تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره صبح امروز در آیین جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم تحصیلی بخش شبانکاره، اظهار داشت: اکنون که به سن تکلیف دینی رسیده اید، بسیاری از مسائلی که تا قبل از سن بلوغ بر شما لازم و واجب نبود مانند نماز و روزه و رعایت حجاب از این به بعد واجب می شود و باید از این به بعد به وظایف شرعی و دینی خود عمل کنید.

امام جمعه شبانکار افزود: خانواده ها هم مراقب باشند که فرزندان خود که آینده سازان خانواده و کشور هستند، در دامن دشمنان قرار نگیرند و فریب جوسازی رسانه های دشمن را نخورند، بنابراین پدران و مادران در تربیت دینی فرزندان خود باید خیلی مراقبت کنند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش در کنار تحصیل و علم آموزی نسبت به مسائل دینی دانش آموزان بیشتر تلاش کند، چرا که دشمنان با تمام ابزار خود به دنبال دور کردن نسل جوان و نوجوان ما از دین و احکام دینی هستند.

حجت الاسلام پُردل با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مساجد و حسینیه ها جهت یادگیری مسائل و مبانی دینی ضروری است، گفت: حضور دانش آموزان در مساجد و نمازهای جماعت و جمعه خیلی ضعیف است که این یک خطر برای آینده دانش آموزان و مساجد است که اولیا و معلمان و مدیران و مسئولان آموزشی باید به این مشکل توجه جدی داشته باشند و دانش آموزان را به حضور در مراسمات و برنامه های دینی و مساجد تشویق و ترغیب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha