پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه عده ای در کشور به بیماری خود تحقیری دچار شده اند، تصریح کرد: یک عده نادان دستاوردهای انقلاب را نادیده می گیرند و چشم به بیگانگان دوخته اند.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید در این ایام برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را پاس بداریم و به خود یادآوری کنیم. خداوند به پیغمبران دستور داده است که ایام الله را یادآوری کنند.

وی ادامه داد: موهبت انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن ممکن است در مواقعی برای ما که ۴۴ سال در درون آن نفس کشیدیم و زندگی کردیم شاید به فراموشی شده باشد، اما کسانی که بیرون از این کشور هستند شاید بهتر از ما بتوانند این عظمت را درک کنند.

امام جمعه چغادک افزود: ملت عزیز ایران در برابر طاغوت ایستادند و سینه سپر کردند، شکنجه ها را تحمل کردند و شهید دادند اما سرانجام به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام خدری اظهار کرد: شهدا در بستر نظام اسلامی و تحت تعلیم آموزش های اسلام و امامین انقلاب به این جایگاه رسیدند و در دنیا درخشیدند و تا روز قیامت قابل افتخارند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب را برای نوجوانان و جوانان بازگو کنیم. نسل امروز فضای دیروز را درک نکرده و لازم است ما دستاوردها را تبیین کنیم.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه عده ای در کشور به بیماری خود تحقیری دچار شده اند، ابراز کرد: یک عده نادان دستاوردهای انقلاب را نادیده می گیرند و چشم به بیگانگان دوخته اند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: ملت بسیاری از سختی ها را تحمل کردند و زجرها کشیدند اما دستاوردها آنقدر بزرگ است که هیچگاه نباید تردید کنیم؛ جنگی که بین ما نظام سلطه وجود دارد شک نکنیم که جنگ بین حق و باطل است.

حجت الاسلام خدری گفت: دشمن ۴۴ هر جا کم می آورد با توهین به مقدسات دل مسلمان را می سوزاند. در یمن مردم زیادی به صحنه آمدند و این اقدام زشت را محکوم کردند. ما هم باید نسبت به قرآن و باورهای خود حساسیت داشته باشیم و به پای قرآن و دین و راه تشیع و اسلام کشته شویم و این افتخار ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha