چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1068108
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
دهه فجر

تلاش دشمن در طول چند ماه گذشته برای ایجاد ناامنی راه به جایی نبرد و به نوعی امسال یکی از خاص ترین دهه فجر انقلاب اسلامی در طول چهل و چهار سال گذشته به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، عنوان خاص ترین دهه فجر انقلاب را اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال گذشته را می توان به دهه فجر امسال نسبت داد.

با نگاهی به تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی از سال ۵۷ تاکنون می بینیم که دشمن پس از سرخوردگی شکست از مردم ایران و تجلی یافتن نام اسلام در جهان، هر آنچه در توان داشته به کار بسته تا نظام جمهوری اسلامی را با چالش مواجه سازد.

یکی از ابزارهای دشمنان ایران اسلامی تحریم های ظالمانه در تمام زمینه ها بوده به نحوی که در کنار تحریم افراد مطرح کشور و شرکت های مطرح، کلیدی ترین مسئله هر کشور یعنی بحث سلامت و دارو را با چالش مواجه ساخته به طوری که تامین داروی بیماران خاص به واسطه این تحریم های ظالمانه به یک مسئله جدی برای خانواده های درگیر این بیماری ها تبدیل شده است.

در طول گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی علی رغم تحریم هایی که وجود داشته، شاهد پیشرفت های بسیار چشمگیر در عرصه های مختلف نظامی، علمی و ... بوده ایم که نشان از عزم جدی برای مقابله با این تحریم ها بوده و دشمن نیز به این مسئله اذعان دارد که تحریم ها علیه ایران اسلامی کارآمد نبوده است.

با نگاهی به چهار دهه گذشته اثری از وجود و توطئه های دشمن در تمام زمینه ها مثل اعتراضات و اغتشاشات خواهیم یافت زیرا مبنای کار آنها ایجاد ناامنی و سو استفاده از شرایط ناامن در کشورهاست که کشورهای منطقه مثل عراق، سوریه، لبنان و... از جمله این کشورها هستند.

یادداشت رسیده | خاص ترین دهه فجر انقلاب

با توجه به اینکه جمهوری اسلامی از ابتدا مبنای خود را بر امنیت کامل کشور گذاشته بود، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و همپیمانانشان دریافتند که قدرت نظامی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی قابل تهدید و مقابله نیست، به همین جهت از روش های دیگر مثل جنگ نرم و فضای مجازی برای اجرای توطئه هایشان استفاده کردند.

دشمن با استفاده از فضای مجازی رها شده در کشور که بارها توسط رهبر معظم انقلاب هم نسبت مراقبت از این فضاها و تبدیل تهدید به فرصت تاکید کرده بودند، توطئه چینی کرد و همراهی برخی از سلبریتی ها و افراد خائن سعی در ناامن کردن کشور و پیاده سازی نقشه هایشان داشتند.

همین مسائل سبب شد تا کشور به مدت چند ماه درگیر آشوب ها و اغتشاشات شود تا به خیال خام عده ای نادان، نظام تغییر کند و به قول خودشان جمهوری اسلامی نه برف زمستان را ببیند و نه جشن پیروزی خود را.

در این چند ماه بازهم هوشیاری ملت شریف ایران اسلامی که همیشه در صحنه بوده اند و ولایتمداری خود را به خوبی اثبات کرده اند سبب شد تا شکست مفتضحانه دیگری در پرونده دشمن به ثبت برسد.

امروز ۱۲ بهمن سال ۱۴۰۱ است و اقشار مختلف با حضور در برنامه های جشن انقلاب به استقبال چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب رفته اند تا به دشمن اثبات کنند که نقشه های آنها برای مردم ایران ثابت شده و راه به جایی نخواهد برد.

محمد جواد خاکپور

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha