سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 1068182
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
تصاویر/ بازدید آیت الله موسوی جزایری از دوره تربیت مبلغ بین المللی

رئیس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری دوره تربیت مبلغ خانواده با ۱۲۰ ساعت آموزشی برای شهرستان شوشتر خبرداد.

حجت الاسلام مهدی فرطوسی، رئیس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اعلام کرد: دوره تربیت مبلّغ خانواده با ۱۲۰ ساعت آموزشی برای شهرستان شوشتر برنامه ریزی شد که هم اکنون در حال برگزاری است.

وی افزود: آشنایی با آسیب های روانی "اضطراب، وسواس، اختلالات روان‌تنی و وابسته به مصرف مواد و خلقی، افسردگی و جنسی"، اخلاق حرف مربی گری "اخلاق مشاوره، راهنمایی، مربی گری و معاشرت، با مشارکت کارگروه اخلاق تبلیغ ـ میز اخلاق"، آسیب شناسی خانواده در ایران "طلاق، خیانت، اعتیاد، همسرآزاری، طلاق عاطفی" و مدیریت خانواده "اداره خانواده، نقش ها، اقتصاد خانواده" از سرفصل های این دوره می باشد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: در پذیرش اولیه دوره چند برابر ظرفیت، ورودی دانش پژوه داشتیم که با مصاحبه های تخصصی صورت گرفته، تعداد ۲۰ نفر مجوز حضور در این دوره را کسب کردند.

حجت الاسلام فرطوسی ادامه داد: تاکنون ۸ هفته این ۱۲ هفته این دوره با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار شده است و هم اکنون این دانش پژوهان برای گذراندن مباحث تکمیلی این دوره در اردوی علمی به مقصد قم هستند.

حجت الاسلام فرطوسی افزود: در این اردوی علمی، اساتید برجسته کشوری و مباحث باقی مانده از سرفصل های مصوّب این دوره تدریس خواهد شد و در پایان آزمون های متناسب از دانش پژوهان گرفته می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha