سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین عباس اسکندری

حوزه/طرح قرار دوازدهم بهمن ماه، با محوریت حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) و اهدای جهیزیه به ۳۰ زوج جوان به ارزش ۱۲ میلیارد ریال به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، طرح قرار دوازدهم، ویژه کمک به نیازمندان که جزو طرح‌های اجتماعی سازمان اوقاف به شمار می‌رود، همزمان با ۱۲ بهمن امسال و با محوریت حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) اجرایی شد.

بر این اساس ۳۰ جهیزیه هر یک به ارزش ۴۰ میلیون تومان و با ارزش کلی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین تهیه و طی مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف قم و معاونان او و همچنین مدیران اجرایی بقاع متبرکه، در اختیار خانواده‌ها و زوج‌های جوان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم در این مراسم ضمن تقدیر از دکتر خاموشی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف گفت: این برنامه‌ها موجب پویایی بیشتر بقاع متبرکه شده‌اند.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح قرار دوازدهم در استان قم خاطرنشان کرد: کمک‌های خیرین در کنار عواید موقوفات و بقاع متبرکه، منشأ خیر و رفع نیازهای ضروری محرومان شده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha