یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
22 بهمن

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام ، متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان ایلام بدین شرح است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است

روز ۲۲ بهمن , تداعی کننده طعم خوش آزادی و بوی دل انگیز استقلال برای ملتی است که قرن ها تحت استبداد و استعمار بوده اند . ایرانی آزاد و قدرتمند رویایی بود که ملت شریف ایران به رهبری امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی ۵۷ و ثمره طیبه آن که نظام مقدس جمهوری اسلامی است آن را تحقق بخشید . انقلابی که بنابه فرموده امام راحل (ره) انفجار نور بود. و ما اکنون در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران هستیم و بحمدلله ایران امروز ما علی رغم بحران ها و دشمنی های نظام سلطه , ایرانی آزاد , بالنده , مستقل و پیشرو و مقتدر است. و رمز موفقیت ملت بزرگ ایران, تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه است .

دشمنان ملت ایران و در راس آن آمریکای جنایتکار در طول این ۴۴ سال همواره سعی در جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران داشته و در این راه گاه با حمایت از دیکتاتوری چون صدام و تحمیل جنگی نابرابر و گاه با اعمال تحریم و تروریسم اقتصادی و گاه با حمایت از آشوبگران و گروه های تجزیه طلب و ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور سعی در اجرای نیات پلید خود در مورد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران داشته است که اغتشاشات ۴ ماهه اخیر از آخرین اقدامات امپریالیسم و استکبار جهانی است و چنان به موفقیت خود اطمینان داشتند که کار را تمام شده فرض کرده بودند، غافل از اینکه بصیرت و هوشیاری ملت شریف ایران در سایه توجهات خاص خداوند و حضرت ولیعصر (عج) و راهنمایی های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله) تمام نقشه های آنها را نقش بر آب نمود و بار دیگر ملت شریف این امتحان سخت را با کارنامه ای درخشان پشت سر گذاشت.

باید توجه داشت که دشمن هنوز در کمین است و مترصد فرصتی دوباره تا شاید خللی در اراده و عزم ملت همیشه قهرمان و شهید پرور ایران وارد نماید ولی ملت همیشه در صحنه، بیدار و آگاه ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده‌های برخاسته از متن جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.

حوزه های علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می نماید تا بار دیگر با حضور حماسی پرشور و دشمن‌شکن خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مدظله العالی» ادامه دهندۀ حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشند.

مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha