جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1071173
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
مدرسه علمیه برازجان

حوزه/ ساختمان آموزشی مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام برازجان دارای ۶ هزار و ۷۰۰ متر زیر بنا است که طبقه اول و دوم آن به بهره برداری رسیده و طبقه سوم نیز در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام پناهی مدیر منطقه ۳ حوزه های علمیه صبح امروز در سفر به شهرستان دشتستان از پروژه های حوزوی این شهرستان بازدید کرد.

مدیر منطقه ۳ حوزه های علمیه در این سفر ابتدا از آخرین وضعیت ساختمان در حال تکمیل مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم‌السلام برازجان دیدن کرد.

ساختمان آموزشی این مدرسه دارای ۶ هزار و ۷۰۰ متر زیر بنا است که طبقه اول و دوم آن به بهره برداری رسیده و طبقه سوم آن نیز در دست احداث است.

وی همچنین از استاد سرای مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام برازجان بازدید کرد. این پروژه در ۶ طبقه با مساحت ۴ هزار متر مربع در حال ساخت است که دو طبقه آن تا به حال به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام پناهی همچنین پس از این بازدید به مدرسه علمیه در حال ساخت امام حسن مجتبی(ع) برازجان رفت و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت. مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) برازجان به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ متر است که به گفته معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه استان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و برای تکمیل نیازمند تزریق اعتبار است.

مدیر منطقه ۳ حوزه های علمیه پس از این بازدیدها در نشست با کادر اجرایی مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم اسلام برازجان با آنها گفت‌وگو و مسائل مدرسه بررسی کرد.

حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان و برخی معاونین نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha