یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خطيب الجمعة في طهران حجة الاسلام محمد جواد حاج علي أكبري

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: نمازجمعه این هفته تهران، ۲۸ بهمن‌ به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق روال، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلی امام خمینی(ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: در بخش معرفی کتاب، به مناسبت مبعث رسول اکرم، پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله، کتاب «سه کاهن» نوشته مجید قیصری معرفی می‌گردد.

حجت‌الاسلام نوری اظهار کرد: کتاب «سه کاهن» که توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است، به یک روز از زندگی پیامبر اکرم (ص) در سن چهار سالگی بازمی‌گردد. در این داستان حلیمه دایه پیامبر(ص) در تلاشی قابل توجه، سعی دارد تا جان آن حضرت را از گزند کاهنانی نجات دهد که می‌خواهند بر اساس نشانه‌های ظاهری پیامبر خاتم(ص)، وی را در کودکی از بین ببرند.

نگارنده در مقدمه کوتاهی بر این کتاب می‌نویسد:

«بهانه را منتهی الامال شیخ عباس قمی به دستم داد، روایت در روایت، ناب و خواندنی، کتاب شیخ پر از بهانه است و من هم بهانه جو. بخش عمده این داستان از زبان حلیمه و اطرافیان او جلو می رود و نویسنده با شگردی قابل توجه هیچ کدام را از زبان پیامبراکرم (ص) بازگو نمی کند. او درحقیقت سعی دارد تا پیامبر را از زبان اطرافیانش توصیف کند».

کتاب «سه کاهن» با ۳۰درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه واقع در ضلع شرقی شبستان مصلی در معرض انتخاب علاقمندان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غلامرضا بیدهندی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    سلام و تبریک ویژه در خصوص ایام دهه کرامت و ولادت باسعادت علی ابن موسی الرضا جناب آقای علی اکبری مردم شریف شهر وزوان اصفهان چهل سال زیر پرچم نماز جمعه با اتحاد حامی انقلاب اسلامی و ولایت مدار بوده‌اند ایثار گران ،خانواده های محترم شهدا،جانبازان،آزادگان این شهر کم نیستند همه در برقراری نماز جمه ،قلب پایگاه فرهنگی شهر،استدعا دارند ،لطفا مساعدت در خصوص برقراری نماز جمعه داشته باشید اجرکم عندالله