شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با مدیران مدارس علمیه مولاوردیخان و صالحیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین و حجت الاسلام ایامی فرمانده حوزه مقاومت باقرالعلوم(ع) عصر امروز با مدیران مدارس علمیه مولاوردیخان و صالحیه دیدار و پیرامون فعالیت پایگاه های بسیج طلاب مدارس به گفتگو پرداختند.

حجت الاسلام مصطفایی با تسلیت سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) گفت: بسیج طلاب از زحمات فرماندهان پایگاه ها و مدیران مدارس قدردانی و تشکر می کند و انتظار می رود همکاری، همبستگی و ارتباط بین مدارس، طلاب و بسیج بیش از پیش تقویت شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: طلاب در جهت تحقق گام دوم انقلاب و جهاد تبیین با بسیج همکاری کنند چرا که بسیج طلاب سرمایه های انسانی فراوانی دارد و بهره مندی از این نعمت لازمه آن همکاری حوزه های علمیه با بسیج طلاب و تشویق طلبه ها برای حضور در پایگاه های بسیج می باشد.

در ادامه حجت الاسلام ایامی، فرمانده حوزه مقاومت باقرالعلوم(ع) بر تشکیل شورای پایگاه ها تاکید و بیان کرد: طلاب می توانند بر اساس تخصص و توانایی های خود مسئولیتی را در پایگاه های بسیج بر عهده بگیرند و در همان عرصه فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: برای هر مسئولیت در شورای پایگاه ها، حکم صادر می شود که این حکم در سوابق بسیجی طلاب و روحانیون تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ارتباط طلاب با بسیج تقویت شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha