شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی گفت: مدیران باید برای خدمت رسانی به مردم جهادی عمل کنند، چرا که این مردم هستند که هوای انقلاب و نظام را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت مبعث پیامبر اعظم(ص) و قدردانی از حضور گسترده مردم انقلابی گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اکرم(ص) است، و بعد از ایجاد انقلاب اسلامی ایران جهانیان انگشت به دهان ماندند.

وی با بیان اینکه حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشانه عدم موفقیت دشمن حتی در جنگ روایت‌ها بود، گفت: راهپیمایی بزرگ و باشکوه ۲۲ بهمن که نتیجه همت و تلاش و عشق مردم به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود ثابت کرد هر چه از تاریخ این انقلاب می‌گذرد مردم به این انقلاب پایبندتر می‌شوند، و در مقابل دشمن به دنبال ضعف‌ها و سیاه نمایی آن است تا مردم را از نظام نا امید کند که تاکنون موفق نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به پیوستن ایران به سازمان اقتصادی شانگهای گفت: تحقق فرمایشات رهبری مبنی بر مسئله تولید که سال‌هاست آن را مطرح می‌کنند، نشان از اهمیت این موضوع در رشد اقتصادی کشور دارد و پیوستن ایران در سازمان اقتصادی شانگهای این فرصت را فراهم کرد تا تولیدات با کیفیت ما در بازار کشورهای شرق دور هم مشتری داشته باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مسئولان می‌بایست به مسئله تولید توجه ویژه داشته و از ایده‌های نخبگان بهره ببرند، افزود: مسئولین مربوطه و متولیان امور اقتصادی باید به این امر توجه کنند که با ایجاد دیپلماسی اقتصادی، ایران محور قرار گرفته و اقتصاد تحول پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به مدیران و مسئولان گفت: مسئولان و مدیران حرمت مردم را نگه داشته و از زندگی لاکچری پرهیز کنند، چرا که چنین رفتاری مورد پذیرش نیست. مدیران باید برای خدمت رسانی به مردم جهادی عمل کنند، چرا که این مردم هستند که هوای انقلاب و نظام را دارند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه جدی گرفتن مسأله اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان ضرورت دارد، گفت: مدیران در زمینه اشتغال و ازدواج جوانان گره‌گشا باشند و فرهنگ عمومی کشور و مراکز دانش‌بنیان مورد توجه قرار گیرد.

وی با ابراز گلایه از برخی مدیرانی که برای رسیدن به کرسی مدیریت با پرداخت پول دست به هر اقدامی زده و به دنبال پست هستند، تصریح کرد: گزارش هایی به من رسیده که بعضی از مدیران با ارباب رجوع برخورد های تندی دارند که این در شأن یک مدیر انقلابی و جهادی نیست و من به همه مدیران و مسئولان هشدار میدهم نسبت به رفتارشان با مردم سعه صدر و عطوفت داشته باشند در غیراینصورت با مدیران و مسئولان خاطی برخورد خواهد شد.

امام جمعه رشت با اشاره به رفتارهای غیرانسانی برخی دولت‌های غربی و قدرت‌های جهانی در رابطه با زلزله ترکیه و سوریه گفت: این دولت‌ها نشان دادند که برای انسان هم ارزش قائل نیستند. تاکنون ۸۰ کشور به ترکیه کمک کرده اند اما به سوریه ۱۲ کشور کمک کرده است و در چنین شرایطی، آمریکای جنایتکار بعضی کشورها را تحریم کرده که به سوریه کمک نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha