دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1072752
۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
حجت الاسلام احد عبدالهی مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت تبلیغی ۹۵۰ مبلغ در دهه مهدویت در مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در جلسه شورای سیاستگذاری ،هماهنگی و پشتیبانی فعالیت های مهدوی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اینکه باید برای ترویج فعالیت های مهدوی در جامعه از همه ظرفیت ها بهره بگیریم، گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهدوی در جامعه می تواند در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های دینی و فرهنگی برای انجام رسالت های خود در حوزه مهدویت از انجام هر گونه موازی کاری در فعالیت ها بپرهیزند و تعامل دو جانبه و همکاری مستمر داشته باشند، بیان کرد: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه می تواند تمدن ساز، جامعه ساز و فرهنگ ساز باشد. برای تحقق این مهم همه دستگاههای دینی و فرهنگی با برنامه ریزی رسالت های خود را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه در دهه مهدویت ۹۵۰ مبلّغ به مناطق مختلف شهری و روستایی لرستان اعزام خواهند شد، گفت: مبلغان در این ایام با برگزاری نشست های متعدد در راستای ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه تلاش می کنند.

وی در پایان از اجرای گفتمان ها با موضوع مهدویت ویژه عموم مردم در مناطق مختلف استان لرستان خبر داد و افزود: این گفتمان ها با هدف اشاعه فرهنگ مهدوی در مساجد، حسینیه ها و مراکز دینی فرهنگی برای همه اقشار جامعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha