شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه کار کردن برای رضای خدا باید در جامعه امروز ما پر رنگ شود، گفت: بسیاری از اقداماتی که امروزه جوانان و نوجوانان انجام می دهند به خاطر غفلت و عدم آگاهی آنها است بنابراین همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید با جهاد تبیین جوانان و نوجوانان را از این غفلت رهایی بخشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز به مناسبت روز میلاد حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز با حضور در منزل علی رضا باریکلو و حسین اکرمی دو جانباز ۷۰درصد دفاع مقدس از آنان و خانواده شان تجلیل کرد.

آیت الله سعیدی با اشاره به نامگذاری روز میلاد حضرت عباس علیه السلام به عنوان روز جانباز اظهار کرد: این یک سنت، قاعده و ضابطه است که در گذشته و حتی زمان رسول الله صلی الله علیه و آله هم بوده که از زحمات افرادی که برای اسلام و نظام اسلامی فداکاری و تلاش کردند قدردانی می شد تا دیگران این زحمات و خدمات را فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه تجلیل از جانبازان و جهادگران در راه رضای خدا دو جنبه دارد گفت: اول به خاطر شکر گذاری و قدردانی از خود این افراد فداکار و دوم به خاطر اینکه این فداکاری ها و مجاهدت ها در معرض دید سایر افراد جامعه قرار گیرد و از این مجاهدت ها درس بگیرند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه کاری که جانبازان انجام دادند رسالت مهمی بود که در پیروزی، حفظ و استمرار انقلاب أثرگذار بوده است، افزود: بسیاری از بسیجیان و جهادگران امروز دفاع مقدس را ندیده اند و خاطرات، انتظارات و تذکرات افرادی که در این عرصه فعالیت کرده اند می تواند برای آنها مفید باشد.

وی با بیان اینکه کار کردن برای رضای خدا باید در جامعه امروز ما پر رنگ شود، گفت: بسیاری از اقداماتی که امروزه جوانان و نوجوانان انجام می دهند به خاطر غفلت و عدم آگاهی آنها است بنابراین همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید با جهاد تبیین جوانان و نوجوانان را از این غفلت رهایی بخشیم.

کار کردن برای رضای خدا باید در جامعه امروز ما پر رنگ شود

کار کردن برای رضای خدا باید در جامعه امروز ما پر رنگ شود

کار کردن برای رضای خدا باید در جامعه امروز ما پر رنگ شود

کار کردن برای رضای خدا باید در جامعه امروز ما پر رنگ شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha