جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1075001
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
محکومیت اقدام تروریستی شاهچراغ

حوزه/ معاون توسعه و مدیریت منابع آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام از آغاز عملیات اجرایی احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی جدید این بارگاه منور در روز نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، علیرضا صحرائیان ظهر امروز در گفت و گوی مجازی با اصحاب رسانه با اشاره به احداث دارالشفای جدید حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار کرد: پیرو تأکیدات حجت الاسلام والمسلمین کلانتری تولیت آستان مقدس مبنی بر تکریم و خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران و مجاوران این بارگاه منور و فراهم کردن تسهیلات وامکانات بهداشتی و پزشکی برای این عزیزان و همچنین ارتقای سطح درمانی ساکنان بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر، دارالشفای تخصصی و فوق تخصصی آستان مقدس در زمینی به مساحت تقریبی ۸ هزار مترمربع احداث می گردد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث دارالشفاء جدید حرم مطهر ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ همزمان با سالروز ولادت باسعادت یگانه منجی عالَم بشریت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با حضور تولیت آستان مقدس استاندار فارس و رئیس هیأت امنای درمانگاه حرم مطهر، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی شیراز و عضو هیأت امنای درمانگاه و همچنین جمعی از مسئولان اجرایی استان فارس، در محدوده بست احمدی زمین ضلع شمالی بازار شاهچراغ علیه السلام آغاز می گردد.

صحرائیان پیرامون امکانات دارالشفای جدید حرم مطهر اظهار کرد: این درمانگاه در سه طبقه با زیربنای ۶ هزار مترمربع احداث خواهد شد و در زمینه های تخصصی دیالیز، اورژانس، مغز و اعصاب، قلب و عروق، غدد، مرکز جراحی محدود، پوست و مو، گوارش، ریه، اطفال، داخلی، زنان، روانشناسی بالینی، توانبخشی، شیمی درمانی، ارتوپدی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، تصویربرداری، آزمایشگاه و داروخانه، ارائه خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 0
    دقیقا باید دم در حرم بازار و بیمارستان مسکن اش را بزند!!!!!! ان حال هوای بافت خراباتی حافظ پرور می رود حذف حریم تاریخی به هویت حرم اثر می زند امامزادگان حالت خرابات داشتند انچه در مسجدم امروز کم است انجا بود نه معبد سنگ که دل را می زند هنر نمی دانند از حالت مردمی بافت قدیم به اداری در می اورد ال سعود هم در حال مقبره سنگ بودا کردن مکه است باز بیت المقدس خلوت و خاکی و باصفا است امده دکانها بزند