چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تصاویر/ جشن ولادت امام زمان (عج) در مدرسه علمیه فاطمیه نقده

حوزه/ سعیدی یکی از نشانه های خانواده مهدوی را توجه به ابعاد تربیت دینی فرزندان ذکر کرد و گفت: در جامعه امروزی که دشمن همه حیله های خود را برای نابودی بنیان خانواده به کار گرفته است، برخورد دینی همراه با عطوفت و مهربانی با فرزندان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، شیرین سعیدی امروز در مراسم جشن ولادت امام زمان (عج) که در مدرسه علمیه فاطمیه نقده برگزار شد، اظهار داشت: رعایت شئونات اسلامی از لوازم خانواده دینی و مهدوی است و احترام متقابل بین زن و شوهر و والدین و فرزندان از نشانه های خانواده مهدوی است.

وی افزود: در جامعه مهدوی، زن و مرد جایگاه خاصی دارند و هر دو طرف ملزم به رعایت حقوق همدیگر هستند و اسلام این حق و حقوق را بر اساس ذائقه و روحیه انسان ها معین و مشخص کرده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده عنوان کرد: یکی دیگر از نشانه های خانواده مهدوی توجه به ابعاد تربیت دینی فرزندان است؛ در جامعه امروزی که دشمن همه نقشه ها و حیله های خود را برای نابودی بنیان های خانواده و از بین بردن تربیت اسلامی به کار گرفته است، برخوردهای دینی همراه با عطوفت و مهربانی با فرزندان لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: باید محیط خانه به گونه ای صمیمی باشد که فرزندان نیازها و مشکلات خود را به راحتی با والدین مطرح کنند وگرنه این مسئله به بیرون از خانه کشیده می شود و افراد فرصت طلب از آن به نفع خود و علیه بنیان های دینی خانواده ها استفاده کرده و جوانان را به بیراهه می کشند.

سعیدی خاطرنشان کرد: باید جشن های مذهبی را به درون خانواده هم بکشیم و در کنار خانواده آن را جشن بگیریم تا هم از برکاتش در خانه بهره مند شویم و هم فرزندانمان را با محبت اهل بیت(ع) تربیت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha