پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مبلغین امین

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی طلاب طرح امین را سربازان خط مقدم جبهه علیه ناتوی فرهنگی غرب خواند و خواستار نگاه ویژه شورای عالی حوزه به طرح امین شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی صبح امروز در کارگاه آموزشی مبلغین طرح مدارس امین بیان کرد: امروز دشمن در تمام عرصه های فرهنگی ضد مبانی و ارزشهای اسلامی در حال فعالیت است.

وی ابراز کرد: ایجاد گروه‌های مرجع و متفاوت برای نوجوانان در عرصه های مختلف می تواند نا هنجاری های مورد نظر آنان که دشمن ایجاد می کند را در جامعه نمایش دهد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان افزود: برنامه ریزان فرهنگی کشور باید توجه داشته باشند که اگر در اسلام توجه به رفتار و شعائر اسلامی بسیار مهم بیان شده و جزء تقوای الهی و نشانه تقوای الهی است د به این دلیل بوده که رفتار، زمینه‌ درونی سازی اعتقاد و باور می شود، پس نمی توان نسبت به رفتار ها و هنجارهای رفتاری جامعه بی تفاوت بود.

وی ادامه داد: امروز دشمن با رفتار سازی و به کمک امپراطوری رسانه به دنبال ایجاد گروه‌های مرجع متفاوت برای ایجاد همانندسازی در بین نوجوانان و جوانان است.

مومنی گفت: رفتار، زمینه درونی‌سازی باورها را ایجاد می کند، بی توجهی به عرصه رسانه و نادیده گرفتن آن و همچنین عادی انگاشتن ناهنجاری های رفتاری می تواند در بلند مدت باعث اختلال در باورها و افکار جامعه شود.

وی توضیح داد: زمانی که انگلیسی ها در ایران اولین مدرسه دخترانه پیشاهنگی را تأسیس کردند، بعد از یک سال متوجه شدند که گرایش دختران به آموزه های مسیحیت با تمام کلاس ها و دوره هایی که برگزار شده است، رضایت بخش نیست برای همین در دوره های بعدی دختران را تشویق به بی بندوباری و کلاس های رقص نمودند، نتیجه برای انان رضایت بخش بود وبسیاری از دختران نسبت به آموزه های اسلامی بی تفاوت شده بودند .

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: زمینه سازی رفتاری می تواند به راحتی زمینه تغییر اعتقاد و افکار را ایجاد کند، مسئولین فرهنگی کشور اگر نقشه صحیح از عملیات رسانه ‌ای و میدانی دشمن در ایران داشته باشند، خواهند یافت که طلاب طرح امین، سربازان مقدم این جبهه علیه ناتوی فرهنگی غرب هستند.

وی با بیان اینکه طلاب جوان و دلسوزی داریم که با تبلیغ چهره به چهره توان دفاع از کیان اسلامی و ایرانی را دارند و می توانند موفق عمل کنند، گفت: درخواست ما از اعضای شورای عالی حوزه نگاه ویژه به این طرح است.

نگاه ویژه شورای عالی حوزه به طرح امین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha