شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مارانی

حوزه / سردار مارانی گفت: در هر نقطه از کشور و میهن اسلامی اگر نیازی به خدمت رسانی به مردم در جهت زدودن فقر و کمک رسانی باشد آمادگی کامل داریم تا مشکلی را حل نماییم .

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران، امروز چهارشنبه ۲۴اسفند در آیین بهره برداری از پروژه های این قرارگاه در جزیره هرمز،ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه رمضان، اظهار داشت: قرارگاه مدینه منوره جزو قرارگاه های ده گانه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ماموریت دفاعی را بر عهده دارند و در راستای دستورات فرماندهان در امور اجتماعی و محرومیت زدایی پای کار هستند.

وی افزود: در هر نقطه از کشور و میهن اسلامی اگر نیازی به خدمت رسانی به مردم در جهت زدودن فقر و کمک رسانی باشد آمادگی کامل داریم تا مشکلی را حل نماییم .

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه بیان داشت: در هرمزگان در جهت رفع محرمیت زدایی و خدمت رسانی با افتخار فعالیت های بسیار خوبی را انجام داده ایم و در کنار نیروی های مردمی و بسیج و سایر نیروی ها از دریای و سپاه در حال خدمت رسانی هستیم .

مارانی عنوان کرد: قرارگاه مدینه منوره در زمینه اشتغالزایی، بهداشت و درمان، عمرانی، ساخت مسجد، ایجاد سیل بند، مرمت جاده، احداث خط لوله آبرسانی به روستای ها، احداث سد و استخرهای مختلف و در حوزه خدمات اجتماعی، اهدای جهیزیه به زوج های جوان، بسته معیشتی و ... را در کارنامه دارد.

وی همچنین به حوزه بهداشتی و درمانی اشاره کرد و گفت: اخیرا بیمارستان صحرایی در بشاگرد راه اندازی شد و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از هم استانی های هرمزگانی تحت درمان رایگان قرار گرفتند و به اعزام چهار دوره خدمات رایگان جهادی دندانپزشکی هم می توان اشاره کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha