دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، اهمیت این روز را با توجه به هجمه هایی که به جمهوریت نظام وارد می شود، ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ذاکری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را روزی مهم در تاریخ انقلاب برشمرد و گرامیداشت این روز را با توجه به هجمه هایی که به جمهوریت نظام وارد می شود، ضروری دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم، ضمن اشاره به همزمانی ۱۲ فروردین با سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها افزودند: با توجه به حجم زیاد حضور مسافرین و زائرین در شهر مقدس قم در ایام فروردین می توان از این فرصت نیز استفاده نمود و تبلیغات و فضاسازی خوبی در این زمینه رقم زد و بحث تبیین مردم سالاری دینی را نیز در دستور کار قرار داد.توجه به اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی خصوصا در مسیرهای ورودی شهر یکی از کارهای تبلیغی است که با کمک ایستگاه های نوروزی می توان به این هدف رسید.

وی با اشاره به فعالیت ایستگاههای نوروزی در بوستانها خاطر نشان کردند: با هم افزایی می توان از فرصت حضور خانواده ها نیز استفاده کامل را برد.

برگزاری یک مراسم محوری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قبل از برنامه جزء خوانی حرم مطهر، اجرای برنامه نمادین در مسجد چهارمردان (محل اخذ رأی امام (ره) و پخش سرود جمهوری اسلامی از بلندگوهای شهری از دیگر مواردی بود که در جلسه ستاد بیان گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha