شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
احکام

حوزه/ ۱۱ دفتر پاسخگویی به سوالات دینی ویژه ماه مبارک رمضان در صحن و سرای بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به صورت شبانه روزی فعال و به زائران و مجاوران ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و به همت اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی، ۱۱ دفتر پاسخگویی به سوالات دینی مستقر در رواق‌ها و صحن‌های مبارکه آستان ملکوتی امام رضا(ع) به صورت روزانه آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران این بارگاه نورانی هستند.

این ۱۱ دفتر پاسخگویی در مدرسه پریزاد، صحن‌های آزادی، انقلاب اسلامی، گوهرشاد، جمهوری اسلامی و رواق‌های امام خمینی(ره) و دارالحجه(عج) واقع شده‌اند که دفاتر فعال در صحن‌های جمهوری اسلامی، انقلاب و آزادی به صورت شبانه روزی ویژه خواهران و دفاتر واقع در صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی و مدرسه پریزاد ویژه برادران به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می‌کنندکه تجمیع این خدمات معادل ۱۰۰۰۰ساعت خدمت می‌شود.

همچنین با هدف تکریم زائرین و در دسترس بودن کارشناسان پاسخگویی به سوالات دینی، میزهای خدمت پاسخگویی به سوالات اعتقادی و شرعی در بست‌های شیخ طوسی، شیخ طبرسی و صحن‌های آزادی و گوهرشاد از ساعت ۹ الی ۲۱ و در رواق‌های امام خمینی (ره)، دارالولایه به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات زائران خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha