جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1077989
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
تلاوت قرآن دانش آموزان

حوزه/ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای پویش قرآنی "هدیه نورانی" به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه دانش آموزان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمود حق دوست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش "هدیه نورانی" دانش آموزان استان، اظهار داشت: با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان اجرای طرح «انس با قرآن در خانه» برای دانش آموزان بوشهری در دستور کار قرار گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: دانش آموزان مقاطع مختلف می توانند با تلاوت یک صفحه از قرآن کریم و ارسال فایل صوتی آن در پویش "هدیه نورانی" شرکت کنند.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را به نشانی hedye_noorani@ در شبکه شاد تا پایان ماه مبارک رمضان ارسال کنند.

حق دوست با بیان اینکه بوشهر به عنوان یکی از استان های پایلوت اجرای طرح ملی اتقان انتخاب شده است، گفت: این طرح برای توانمند سازی و ارتقا مدیران، آموزگاران و معاونان ابتدایی در یک بازه سه تا پنج سال برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۲۲ دارالقرآن در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: مسئولیت شناسایی و آموزش استعدادهای قرآنی و اجرای برنامه‌های قرآنی برای دانش‌آموزان بر عهده این دار القرآن ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلال IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    سلام لطفا راهنمایی کنید وارد سایت شدم ولی نمیدونم چجوری فیلم ارسال کنم