جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسعود عالی

کارشناس مذهبی گفت: زن محور خانواده، تربیت و آرامش است، لذا در پروتکل دهم صهیون تاکید شده باید زن را از مسیر عفت و حیا خارج کنیم و اگر زن فاسد شود، مرد را نیز فاسد می کند و اگر چنین شد خانواده و جامعه دچار فروپاشی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی ظهر امروز در سلسله جلسات معنوی حرم حضرت زینب(س) خواهر امام رضا (ع) در اصفهان با عنوان ویژه برنامه «یک ظهر بهاری» با اشاره به این که شیاطین در صدد از بین بردن پیوندهای مقدس و محبوب خدا در جامعه هستند، اظهار داشت: این پیوندها، پیوندهایی است که اخلاق، تربیت و دینداری در گرو حفظ آنها است و در بین این پیوندها، پیوندهای خانوادگی و پیوند بین مومنین و امام از همه مهم تر می باشد و شیطان آن را در اولویت قرار داده است.

وی افزود: اگر این دو پیوند از بین برود، به طور طبیعی دینداری، اخلاق و تربیت در جامعه از بین خواهد رفت، همچنان که خانواده اولین نهاد اجتماعی است و اگر در خانواده تربیت و اخلاق صورت گیرد به جامعه نیز سرایت می کند و اگر خانواده دچار فروپاشی و فساد اخلاقی باشد نیز به جامعه منتقل می شود.

کارشناس مذهبی با بیان روایات آخرالزمان در خصوص خانواده گفت: بسیاری از آسیب هایی که در روایات آخرالزمان بیان شده مربوط به خانواده است.

پروتکل دهم صهیون

وی اضافه کرد: شیطان و دستگاه ابلیس وقت خود را تلف نمی کند و نقطه ای را می زند که بزنگاه است تا جامعه مومنین را دچار فروپاشی کند و خانواده مهم ترین نقطه می باشد.

کارشناس مذهبی در ادامه با تاکید بر نقشه و دستورالعمل صهیونیست ها برای اداره جهان و از بین بردن جوامع دیگر تصریح کرد: در پروتکل های صهیون که برای خود و اداره جهان نوشته اند و در کتاب "دانشوران صهیون" نیز به آن اشاره شده است پروتکل دهم مربوط به خانواده می باشد و می گویند برای این که خانواده های غیر یهود را بین ببریم باید آنها را از مسیر پاکدامنی خارج کرده و راه آن زن است.

وی خاطر نشان کرد: زن محور خانواده و تربیت و آرامش است، لذا می گویند باید زن را از مسیر عفت و حیا خارج کنیم و اگر زن فاسد شود مرد را نیز فاسد می کند و اگر چنین شد خانواده و جامعه دچار فروپاشی می شود.

استاد حوزه این طرح صهیونیست ها را عملی شده عنوان کرد و گفت: این که در جامعه ما این مقدار نسبت به زن در خصوص عفاف و حجاب هجوم آورده اند امر عادی نمی باشد، همچنان که رابرت مرداک که به سلطان شیاطین معروف است و امپراطور رسانه ای غرب می باشد ۲۰سال پیش در مصاحبه ای درباره اهدافی که در جهان و از جمله در مورد ایران دارد اظهار داشت ما می خواهیم تا سال ۲۰۲۰ زنان ایران خود را به نمایش بگذارند.

بی حجابی را مهم ترین نماد و نشانه فرهنگی غرب

حجت الاسلام والمسلمین عالی عنوان کرد: بر همین اساس است که مسئله بی حجابی این گونه گسترده شده است و امروز مسئله حجاب، دعوای یک متر روسری و پارچه نمی باشد؛ بلکه تقابل دو نماد است.

وی بی حجابی را مهم ترین نماد و نشانه فرهنگی غرب بیان کرد و افزود: اگر بتوانند حجاب را بزنند پشت سر آن امور دیگر نیز خواهد آمد و این مهم ترین سنگر است.

کارشناس مذهبی، برهنگی و عریانی را از خصوصیات فرهنگ غرب دانست و ضمن تبیین تاریخچه ای از غرب در قبل و پس از رنسانس گفت: اتفاقی که در غرب افتاد این بود که نه تنها خدا و دین را کنار زدند و علیه خدا عصیان کردند، بلکه علیه انسان نیز عصیان نمودند و امانیسم یک سبک زندگی در غرب شد و در پوشش و لباس نیز این اتفاق افتاد.

وی لذت گرایی و برداشتن پوشش و حجاب را از مهم ترین نشانه های فرهنگ غربی بیان کرد و ادامه داد: امروز حجاب برداشته می شود و مدتی بعد پوشش کم می شود و سپس آزادی روابط دختر و پسر اتفاق می افتد و پس از آن نیز آزادی همجنس بازی و فروپاشی خانواده رخ می دهد، یعنی همین اتفاقی که در غرب افتاده و خانواده تنها به خوابگاه تبدیل شده است.

دعوای حجاب و بی حجابی را سطحی نبینیم

کارشناس مذهبی تاکید کرد: از این جهت نباید دعوای حجاب و بی حجابی را سطحی ببینیم، بلکه دعوای پرچم فرهنگ غرب و پرچم دین است، در فرهنگ غرب زن را تبدیل به کالای لوکس کردند و کاری کردند که به ضرر زن و به نفع مردان حریص تمام شد.

وی یکی از پرسودترین تجارت در بین تجارت های جهانی را تجارت زن و کودک بیان کرد و افزود: زمانی که زن تبدیل به کالای لوکس شد دیگر خانه و خانواده نابود می شود و آنها می خواهند چنین چیزی را به ما نیز بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    1 0
    تمام فرمایشات کارشناس محترم قبول ، اقدامات شما در برابر فعالیتهای دشمن چه بوده در طول این 44 سال در این مورد چه کرده اید الان طلاب جوان میتوانند ازدواج کنند و یک زندگی حداقلی را بگذرنند؟
    • ؟ IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      0 0
      می توانند؟! یعنی شما شاهد ازدواجشون نیستید؟! البته چشم به هم چشمی و کاهش روحیه قناعت و ... برای برخی مشکل درست کرده طلبه هم قانع نباشد به مشکل برمی خورد
  • محمد IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    1 0
    در بحث حجاب و عفاف موافقم. باید اضافه کرد مسائل اقتصادی هم تهدید بزرگی برای خانه و خانواده است
  • زهرا IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    از قدیم یک ضرب المثلی می گفتند اگر بخواهیم سرزمینی را بشناسیم به زنان آن جامعه نگاه کنیم در این سال ها آن قدر که با بی برنامه گی مسئولان فرهنگی بی سلیقه برای زنان کشور حاشیه سازی شد رفع نشد آن قدر که صداوسیما زن چادری را بدبخت و بیچاره و زشت زن بی حجاب را باوقار ثروتمند مسلط به زبان های دنیا نشان داد که دروغ های دشمن درباره بی حجابی و آزادی رنگ واقعیت گرفت کاش مسئولان فرهنگی خوش سلیقه قبول می کردند که برای کار فرهنگی به خصوص در عرصه زنان هنری ندارند کنار می رفتند کاش بانوان چادری به خصوص آن دسته از بانوان چادری که مومن بودند از جامعه عمومی بانوان فاصله نمی گرفتند با همه زنان گفتگو می کردند کاش همان طور که برخی از بانوان مربی ورزشکار صبح های زود وارد پارک ها قسمت بانوان می شدند بانوان حوزوی مانیز کنار همین زنان حضور پیدامی کردند کاش بیشتر گفتگو بین زنان جامعه بود موفقیت های بانوان مومن جامعه را به درستی معرفی نکردند برخی از بانوان مومن ما در امربه معروف کم صبر بودند اخلاق گمشده جامعه اسلامی است با بداخلاقی تندخویی در سالهای اخیر لطیفه های و جوک هایی برای زنان محجبه ساختند دقیقا همان کاری که صداوسیما چندین سال است با بازیگران نقش اقای طلبه انجام می دهدعمدتا اقای طلبه خجالتی بی دست وپا است و در ارتباط با جامعه اطراف خود مشکل دارد اجتماعی نیست نشان می دهد . حوزه علمیه خواهران نیز در این سالها فقط برای بانوان حوزوی کار کرده است و به بقیه جامعه کار ی نداشته است . باید مبلغان فرهنگ دینی قبول کنند که کم کاری زیادی کرده اند غربی ها همان آمریکایی ها اسرائیلی ها در حمله به تفکر زن مسلمان ایرانی و غیرایرانی به طور کلی مسلمان نیست خالص تری داشتند بدون تبغیض بین زن بی حجاب و با حجاب با برنامه ریزی به میدان آمدند