یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار نوروزی فرماندهان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: جامعه ایثارگری نباید دغدغه هزینه های درمان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران بنیاد شهید استان بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین (ع)، اظهار داشت: از آن جایی که بنیاد شهید به بهترین قشر روی زمین و خانواده آنها خدمات رسانی می کند، بنابراین یکی از برترین ها است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه سرکشی و بازدید و حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران باید در اولویت کار باشد، افزود: باید از نزدیک مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران دیده شود.

حجت الاسلام والمسملین صفایی بوشهری با اشاره به انجام هماهنگی ها جهت پرداخت سهمیه زکات به جامعه ایثارگری که مشکلات مالی دارند، بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده با پرداخت مبلغی، موضوع مسکن یا اشتغال این عزیزان حل می شود که در نزدیک ترین زمان انجام می گیرد.

وی با تأکید بر لزوم بازنگری، ثبت و انتشار خاطرات خانواده شهدا، عنوان کرد: این مهم یکی از برنامه‌هایی است که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه کتابخانه ای که با موضوع شهدا در بوشهر دایر شده باید با همکاری ارگان های مختلف بروزرسانی و معرفی شود، گفت: مکاتباتی با سازمان‌های مربوطه بودجه شده که برای فراهم سازی و بروز رسانی تجهیزات مورد نیاز پزشکی خانواده معظم شهدا و ایثارگران موافقت شده است.

وی افزود: راه‌حل‌های هم پیشنهاد شده که به این امر کمک فراوان خواهد کرد و نباید جامعه ایثارگری دغدغه درمان داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha