شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
روز قدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از عموم زائران و مجاوران امام هشتم برای حضور پرشور در این آیین عبادی سیاسی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‎الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از عموم زائران و مجاوران امام هشتم برای حضور پرشور در این آیین عبادی سیاسی دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

«وَقَضَیْنَا إِلَیٰ بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا»

جریان حرکت مجاهدانه و مردمی ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.

اظهار بندگی ما در شب‌های قدر به محضر عنایت پروردگار عالم ارائه شده و شاهد زنده آن شرکت در راهپیمایی روز قدس و اظهار آمادگی در برابر صهیونیسم دون به‌عنوان سرسخت‌ترین دشمنان خدا خواهد بود.

اینجانب از همه شما برادران و خواهرانی که در شب‌های قدر احیا گرفتید و قرآن خدا را بر سر گذاشتید، دعوت می‌کنم که یک‌بار دیگر نشان دهید تا در راه مبارزه با دشمنان نابکار دین خدا و پیامبر(ص) ایستاده‌اید و به مجاهدت علیه این جنایتکاران ادامه می‌دهید.

این مصداق عبودیت الهی است که جبهه حق در برابر صهیونیسم جهانی که تجلی جبهه باطل در عصر حاضر است، ایستادگی کند.

از خداوند متعال می‌خواهم که ملت مقاوم ما همچنان اخلاص خود را ثابت کند و در احیای آرمان فلسطین تا فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاهی نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha