شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از سومین نسخه دیجیتال مجموعه آثار آیت الله العظمی مکارم شیرارزی

حوزه/ آیین رونمایی از نسخه سوم نرم‌افزار مجموعه آثار آیت الله العظمی مکارم شیرازی در حضور این مرجع تقلید در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس مرکز کامپیوتر علوم اسلامی نور در این مراسم که در خانه آیت الله العظمی مکارم برگزار شد در سخنانی گفت: این اثر سومین نسخه از مجموعه آثار حضرت آیت الله مکارم شیرازی می باشد که حاوی ۱۹۰ عنوان اثر و ۳۶۴ جلد کتاب در قالب نرم افزار منتشر شده است.

وی افزود: ۳۶۴ جلد کتاب ارائه شده در این نرم افزار شامل تمام زمینه‌های علوم اسلامی است که حضرت آیت الله مکارم شیرازی در آن‌ها اثر دارند.
رئیس مرکز تحقیقات کامیپوتری علوم اسلامی نور گفت: موضوع این آثار شامل فقه، اصول، تفسیر، نهج البلاغه و آثاری در پاسخ به شبهات، گروه‌ها و فرقه‌های مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه در این نرم افزار سعی شده است آخرین امکانات و قابلیت‌ها را برای جستجو و بازیابی اطلاعات فراهم کنیم؛ اضافه کرد: این نرم افزار از طریق سایت ابر نور، پایگاه نور شاپ یا کتابخانه دیجیتال مرکز به نام نور لایب در اختیار مخاطبان و پژوهشگران قرار گفته است.

خاطرنشان می شود: تفسیر نمونه (۲۸ جلد)، پیام امام امیر المؤمنین(علیه السلام) (دوره ۱۵ و ۲۰ جلدی)، در جستجوی خدا، آیات ولایت در قرآن، اخلاق اسلامی در نهج البلاغه، اهداف قیام حسینی، پنجاه درس اصول عقاید برای نوجوانان، شیوه همسری در خانواده، الأخلاق فی القرآن، الزهراء(علیها السلام) سیدة نساء العالمین، القواعد الفقهیه، الأنوار الأصول، المعاد و الآخرة از جمله کتاب‌های ارائه شده در نسخه سوم "نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت الله مکارم شیرازی" می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha