دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جهاد تبیین

حوزه / معاون صدا رسانه ملی در مراسم گرامیداشت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس رادیو گفت؛ رادیو همواره همراه انقلاب بوده است و امسال نیز خود را مکلف می داند در امر جهاد تبیین تلاش فراوان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هشتاد و سومین سالگرد تاسیس رادیو، امروز ۴ اردیبهشت در ساختمان شهدای رادیو با حضور هنرمندان و مدیران گرامی داشته شد. در این مراسم علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: رادیو سالهاست در خانه مردم جای خود را باز کرده است. رادیو همیشه حضور داشته و خواهد داشت چون در تمامی لحظات این رسانه می تواند همراه مخاطبانش باشد.

وی با بیان اینکه رادیو رسانه‌ای متعهد و دغدغه مند است، گفت: تمام تلاش در چهار دهه گذشته انجام شده تا رادیو یاری دهنده انقلاب باشد برای همین برنامه های مختلفی ساخته شد تا بتوان به واسطه آن اقشار مختلف به ویژه جوانان را جذب کرد.

وی ادامه داد؛ در امر جهاد تبیین نیز رادیو خود را مکلف می داند. این هدف در سال جدید بسیار جدی تر دنبال می‌شود چون هجمه دشمنان برای شبهه پراکنی بسیار شدید شده است. برای همین نیاز است تا به این شبهات به واسطه کارشناسان خبره پاسخ داده شود.

این مدیر رسانه ای تاکید کرد: ما خود را عاری از ضعف نمی دانیم پس دائماً در حال برطرف کردن نقاط ضعفمان هستیم. این تلاش با حضور جوانان به ثمر خواهد نشست. رادیو رسانه‌ای مادر است چون بسیاری از هنرمندان کار خود را از این حوزه آغاز کرده اند.

محمدزاده مدیر رادیو ایران نیز در این مراسم اظهار کرد: لحظه لحظه زندگی مردم با رادیو گره خورده است. رادیو نزدیک به صد سال از عمرش می گذرد. برای اولین بار به صورت رسمی در سال ۱۳۱۹ رادیو شروع به فعالیت کرد هر چند به صورت محدود قبل از این تاریخ نیز فعالیت رادیویی داشتیم.

وی بیان کرد: رادیو همیشه همراه مردم بوده است. برای نمونه در هشت سال دفاع مقدس رادیو با راه اندازی رادیو جبهه تلاش کرد پلی بین مردم و رزمندگان باشد. در ادامه نیز در تمام جریانات انقلابی و اسلامی، رادیو حضور موثر داشته است.

محمدزاده اعلام کرد: رادیو نه تنها از میزان مخاطبانش کاسه نمی شود بلکه هر ساله به آن افزوده می شود. در همین راستا امسال شاهد بودیم سه درصد میزان مخاطبان رادیو نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد.

احمد طبعی یکی از گویندگان قدیمی رادیو نیز در این مراسم گفت: اگر تشویق و حمایت مردم نبود شاید هیچ یک از ما نمی توانستیم در کارمان موفق باشیم. رادیو همیشه خود را مکلف دانسته روایتگر مسائل جامعه باشد. در هشت سال جنگ تحمیلی رادیو ابزاری شده بود تا صدای رزمندگان به گوش مردم رسد.

خسرو والی زاده مجری قدیمی رادیو هم در این مراسم به صورت تلفنی بیان کرد: سالهاست در رادیو فعالیت می کنم. این رسانه همیشه باقی خواهد ماند حال هر اندازه که می خواهد وسایل ارتباط جمعی گسترش پیدا کند چون رادیو امتیازی دارد که هیچ رسانه‌ای ندارد آن هم اینکه در تمامی لحظات می تواند همراه مردم باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha