جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا(س) اصفهان

کارگروه تخصصی «تفسیر تطبیقی سطح ۴» در مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهراء سلام الله علیها استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، عفت رمضانیان، مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا (س) اصفهان از برگزاری کارگروه تخصصی رساله سطح ۴ با گرایش «تفسیر تطبیقی» به صورت مجازی خبر داد و گفت: کارگروه تخصصی «تفسیر تطبیقی» با حضور «حجت الاسلام و المسلمین حمید الهی دوست»، «حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رضایی»، «حجت الاسلام و المسلمین محسن خوشفر» و «مهدی حبیب اللهی» اعضای کار گروه به صورت مجازی برگزار شد.

در این کارگروه طرح های اجمالی و تفصیلی رساله علمی چهار تن از طلاب سطح ۴ مورد بررسی قرار گرفت.

طرح های مورد بررسی در این کارگروه با عناوین "نقد و بررسی دیدگاه علی احمد سالوس پیرامون تفسیر قمی"، "الگوی تحلیل گفتمان انسان در آخرت از منظر مفسران فریقین"، "فرایند نهادینه سازی تقوا با توجه به سیر نزول قرآن و "ترجمه و نقد کتاب الاسلام والانسان من نتایج القرائت المعاصره محمد شحرور" مطرح و پس از بررسی توسط اساتید کارگروه با اصلاحات جزیی مورد پذیرش و تصویب قرار گرفت.

این جلسه با حضور طلاب و اساتید راهنمای طرح های مذکور به مدت دو ساعت و نیم ادامه داشت و پس از بیان نتایج بررسی توسط دبیر کارگروه خاتمه یافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha