چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر:نکوداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی دراران  و بیدگل

حوزه / بزرگداشت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد محقق اعظم آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شب گذشته مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کاشان با حضور امام جمعه، فرماندار، روحانیون، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، یادگاران دوران دفاع مقدس، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم محقق آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل در این مراسم ضمن تسلیت شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار کرد: این روحانی مجاهد علیرغم مدت کمی که در منطقه کاشان حضور داشت منشا خیر، برکت و آثار فراوانی بود.

امام جمعه آران و بیدگل به جمله بسیار زیبای پیام تسلیت مقام معظم رهبری در خدوم بودن شهید مجاهد و انقلابی آیت الله سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: این شهید گرانقدر در آخرین لحظات عمر پیگیر حل مشکل یک جوان زاهدانی بود.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه این عالم شهید از خدمتگزاری به مردم و انقلاب غافل نبود اظهار کرد: تواضع، فروتنی در برابر خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از مهمترین ویژگی های شهید آیت الله سلیمانی بود.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی سند حقانیت روحانیت است و دشمنان بدانند روحانیت در قلب مردم جای دارد، تصریح کرد: تجلیل با شکوهی که در تشییع و گرامی داشت این شهید عزیز در مازندران، قم، کاشان شد، شاهدی بر محبوبیت روحانیت است.

سزاور نبود آیت الله سلیمانی در رختخواب از دنیا برود

حجت الاسلام والمسلمین سروی از اساتید حوزه علمیه قم هم در این مراسم اظهار کرد: شهید آیت الله سلیمانی از علمای با اخلاص، مقاوم و صبور و  از مریدان امامین انقلاب بود.

وی ادامه داد: در دوران طلبگی خودم کسی را به اندازه شهید آیت الله سلیمانی صبور، مدارا کننده و با استقامت ندیدم. این عالم مجاهد در دعوت های  متعددی که از بنده برای حضور در زاهدان می کرد از نزدیک شاهد تلاش مجاهدانه ایشان در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی بودم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه شهید آیت الله سلیمانی محور وحدت بین شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان بود گفت: سزاور نبود ایشان در رختخواب از دنیا برود.

وی با بیان اینکه با شهادت سلیمانی ها انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع)  در دنیا ماندگار می شود، افزود: براساس وعده قرآن سرانجام کار به دست صالحان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین سروی،  امام زمان (عج) را صاحب اصلی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: روزی این صاحب انقلاب خواهد آمد و ریشه و ظلم و بی عدالتی را در جهان از بین می برند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha