پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1085216
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
رونمایی از کتاب «حقیقت عظیم»

حوزه/ کتاب «حقیقت عظیم» که شامل مجموعه بیانات آیت‌الله‌العظمی خامنه ای درباره زندگی و شخصیت حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها از سال ۱۳۵۱ تا کنون است، با حضور جمعی از علما و فضلای حوزه‌های علمیه و اساتید و طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین رونمایی از کتاب «حقیقت عظیم» با حضور جمعی از علما و فضلای حوزه‌های علمیه و همچنین اساتید، طلاب و کارمندان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.
این کتاب که به کوشش مؤسسه حدیث لوح و قلم تدوین و گردآوری شده، شامل مجموعه بیانات آیت‌الله‌العظمی خامنه ای درباره زندگی و شخصیت حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها از سال ۱۳۵۱ است که به همت انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

در این آیین، حجت الاسلام و المسلمین سیدمیرهاشم حسینی، استاد سطح عالی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین سعید صلح میرزائی مدیر مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر قم و

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقانی مدیر مؤسسه پژوهشی لوح و قلم به سخنرانی پرداختند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سعید صلح میرزائی مدیر مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر قم با اشاره به نقش سیره اهل بیت علیهم‌السلام در اندیشه امامین انقلاب، گفت: اصلاح نگاه به سیره اهل بیت علیهم‌السلام یکی از دغدغه‌های جدی امامین انقلاب بوده است و امامین انقلاب از ابتدای انقلاب به دنبال تصحیح نگاه عمومی مردم به ویژه متدین به سیره اهل بیت علیهم‌السلام بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مهدی حقانی مدیر مؤسسه پژوهشی لوح و قلم نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن بیان ویژگی‌های حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان الگوی حضرات معصومین علیهم‌السلام، اظهار امیدواری کرد که کتاب «حقیقت عظیم» منشأ برکاتی برای جبهه حق باشد.

در پایان این مراسم، کتاب «حقیقت عظیم» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلح میرزایی، سرکار خانم برقعی مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها و سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی این مؤسسه علمی حوزوی رونمایی شد.

شعرخوانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد زمانی شاعر آیینی کشور از دیگر برنامه های این مراسم بود که در مدح و ثنای حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها شعری را سرود.

همچنین پخش کلیپ درباره رونمایی کتاب «حقیقت عظیم» و پخش اجرای سرود روح هستی اجرا شده توسط بانوان در دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از مجموعه آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت که این آثار با تخفیف ۵٠ درصدی به بازدیدکنندگان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha