چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ابرقدرت های جهانی رسماً اعلام کرده اند که توانایی تقابل نظامی با ایران را ندارند، لذا شیوه مبارزه خود را به سمت جنگ نرم تغییر داده اند، بنابراین امروز بیشتر از هر روز دیگری نیازمند روشنگری و جهاد تبیین هستیم.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: این روزها به نوعی امپراطوری رسانه‌ای دشمن به صورت هدفمند حوزه های علمیه و روحانیت را مورد هجمه قرار داده است.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: جبهه گیری بی سابقه رسانه های معاند علیه روحانیت امروز به جایی رسیده است که بعضا شاهد ترور و به شهادت رساندن روحانیون و طلاب در کشور هستیم و این نشان می‌دهد که استکبار و استعمار کینه قدیمی از حوزویان دارند.

استاد حوزه ادامه داد: دشمن به خوبی می داند که ارکان نظام اسلامی در حوزه ها، علما و روحانیون هستند، لذا تلاش می‌کند که اعتماد و جایگاه حوزویان در بین جامعه و سطوح مختلف اجتماع را به هر نحو ممکن تضعیف کند.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه ملت ایران با بصیرتر از این هستند که فریب جنگ های روانی دشمن را بخورند، اظهار کرد: نباید هرگز دشمنان را دست کم بگیریم؛ دشمن از هر روزنه ای و با استفاده از مهره های خود فروخته داخلی و خارجی به دنبال توطئه چینی و اقدام علیه این مملکت و نظام است، بنابراین عقل سلیم حکم می‌کند که فریب جنگ رسانه‌ای دشمنان را نخوریم.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ابرقدرت های جهانی رسماً اعلام کرده اند که توانایی تقابل نظامی با ایران را ندارند، لذا شیوه مبارزه خود را به سمت جنگ نرم تغییر داده اند، بنابراین امروز بیشتر از هر روز دیگری نیازمند روشنگری و جهاد تبیین هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha