دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر کل ارشاد

حوزه / جهانگیری با بیان این که اجرای برنامه های متنوع دهه کرامت با همکاری مردم انجام می‌شود، گفت: در ایام دهه کرامت سعی می کنیم فضای استان را به سمت رنگ و بوی امام رضایی (ع) ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز یکشنبه ۲۴ اردبیهشت در نشست خبری ستاد دهه کرامت و شانزدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید اظهار کرد: امروز جهان بشری با فقدان معنویت که همان بحران هویت است، روبرو می باشد.

وی افزود: تشییع نسبت به سایر موحدین و اهل کتاب دست برتری دارد زیرا وجود اهل بیت علیهم السلام خلأ معنویت و هویت را پر کرده و عروه الوثقی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: بایستی فرصت را مغتنم شمرده و با تو جه به این گنجینه معنوی چالش ها و بحران های اجتماعی را از جامعه دور کنیم.

جهانگیری با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید یک تجربه با غنای فراوان است، افزود: در اجرای برنامه ها مردم نقش عمده را دارند.

وی با توضیح اینکه اجرای برنامه های متنوع دهه کرامت با همکاری مردم انجام می شود، خاطرنشان کرد: در ایام دهه کرامت سعی می کنیم فضای استان را به سمت رنگ و بوی امام رضایی (ع) ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha