شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضوی

مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی البرز در آستانه دهه کرامت از اصحاب رسانه برای پوشش خبری فعالیت‌های کانون‎‌های خدمت رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، نشست خبری مدیریت کانون‌های خدمت رضوی ویژه « جشن‌های دهه کرامت» امروز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در محل دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان البرز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست ابوالفضل محرابی‌پور مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی با تاکید بر رسالت مهم خبرنگاران در معرفی حسن کلام اهل بیت(ع) به سایر اقشار جامعه گفت: خوشبختانه شاخص فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی البرز در سطح کشور از سایر استان‌ها فراتر است، اما برای پوشش گسترده فعالیت‌های کانون‌ها نیازمند همکاری بیشتر اصحاب رسانه در سطح استان هستیم.

وی با معرفی برخی از اقدامات انجام شده کانون‌های خدمت رضوی در گذشته توضیح داد: کارهای قابل تقدیری از سوی کانون‌ها و خادمیاران البرزی تاکنون صورت گرفته که از جمله آن جمع‌آوری کمک ۴ میلیاردی در سیل، آزادی زندانیان، حضور فعال موکب آستان قدس در مرز مهران است، اما متاسفانه پوشش خبری گسترده‌ای در رسانه‌ها نداشته است.

محرابی‌پور ضمن دعوت از خبرنگاران برای همکاری بیشتر و پوشش فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی گفت: در حال حاضر ۸۰ خبرنگار خادمیار رسانه ساماندهی شدند و در صورت تمایل سایر خبرنگاران امکان همکاری آنها به عنوان یاور رضوی و یا نذر رضوی مهیا است.

وی با تأکید بر ضروت بازنشر اخبار کانون‌های خدمت رضوی در رسانه‌های البرز گفت: خبرنگاران می‌توانند با عضو شدن در کانال خبری اخبار کانون‌های خدمت رضوی و جستجوی هشتگ هر کانون در شبکه ایتا از اخبار به روز هر کانون مطلع شده و در رسانه‌های خود باز نشر دهند.

وی اظهار امیدواری کرد با آغاز به کار فعالیت سایت رواق رسانه ، خبرنگاران دسترسی بیشتری به اخبار فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی پیدا کنند.

مرتضی رعیتی مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه یک کرج در ادامه این نشست با معرفی راهکارهایی برای دستیابی به اخبار کانون‌های خدمت رضوی گفت: خبرنگاران با جستجوی هشتگ و عنوان کانون‎‌های خدمت رضوی در ایتا می‌توانند به اخبار آن کانون‌ها و ارتباط مستقیم با مسئول هر کانون دست یابند.

وی در ادامه به معرفی اجمالی از تعدادی از برنامه‌های کانون خدمت رضوی در دهه کرامت پرداخت و گفت:آزادی ۴ بانوی زندانی توسط کانون خانواده، ویزیت حدود ۳ هزار نیازمند توسط کانون سلامت ، برپایی ۹ موکب بزرگ و ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در ایام دهه کرامت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha