چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ق

حوزه / جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان، عزت و سربلندی کشورمان را مدیون خون شهدا دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی با غلبه نیروهای مقاومت بر رژیم کودک کش صهیونیستی شاهد افول جبهه استکبار جهانی و ایادیش در منطقه هستیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سرهنگ پاسدار حمید رضازاده شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت امام صادق (ع) و یادواره ۱۲شهید محله ده قمصر در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) قمصر، گفت: مقام معظم رهبری فرمود «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» چراکه زنده نگه داشتن یاد شهدا تداوم بخش حرکت و فلسفه حضرت زینب (س) در صحرای کربلا است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان به وظیفه سنگین همسنگران شهدا در مقطع فعلی اشاره کرد و ابراز داشت: امروز رساندن پیام و سیره شهدا نیاز به پیمودن راه حضرت زینب (س) دارد.

رضازاده با بیان اینکه دشمن با استفاده از حربه های جنگ نرم به دنبال از بین بردن و کمرنگ کردن ارزش های دینی و انقلاب در جامعه است، ادامه داد: از ابتدای خلقت بشر تاکنون جدال بین حق و باطل وجود داشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان با تحریم ظالمانه به دنبال به زانود در آوردن انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: براساس وعده الهی مقاومت در برابر کفار موجب پیروزی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به پیشرفت های علمی ایران پس از انقلاب، گفت: پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف برای بسیاری از افراد غیر قابل تصور و حیرت آور است.

رضازاده، عزت و سربلندی کشورمان را مدیون خون شهدا دانست و ابراز داشت: امروز به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی با غلبه نیروهای مقاومت بر رژیم کودک کش صهیونیستی شاهد افول جبهه استکبار جهانی و ایادیش در منطقه هستیم .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باهجمه های سنگین جنگ نرم دشمن روبرو است، به اشتباه محاسباتی دشمن اشاره و تصریح کرد: امروز دشمنی که از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات نظامی برخوردار بود در محاسباتش در برابر مجاهدان یمنی دست خالی شکست خورده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان، شهدا را بالاترین سرمایه های ایران دانست، برلزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: علیرغم کارشکنی ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم پشت سر ولایت ایستاده اند و با حضور در صحنه های مختلف از انقلاب، نظام و رهبری حمایت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha