شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید

حوزه/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهید محمد بروجردی تربیت یافته مکتب روحانیت و نماد جوانی مؤمن، شجاع، انقلابی و مسئولیت پذیر بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در کنگره شهید محمد بروجردی، در شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه شهید محمد بروجردی سال ۶۲ به شهادت رسید و امروز چهلمین سالگرد شهادت ایشان است، گفت: شهید بروجردی تربیت یافته روحانیت بود.

وی با بیان اینکه شهید محمد بروجردی جوانی مومن، با اخلاص، شجاع، انقلابی و مسئولیت پذیر بود، اظهار کرد: شهید در اوایل انقلاب که فتنه های زیادی در مرزهای کشور در حال شکل گیری بود به یکی از خطرناک ترین نقاط کشور می رود و در آن جا مقابل دشمنان می ایستد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه غیرت و مردانگی از ویژگی های بارز شهید محمد بروجردی بود، خاطر نشان کرد: غیرت شهید بروجردی ها اجازه نداد ذره ی از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهید بروجردی با اقدامی کاملا مردمی بر پایه جهاد تبیین و رفتار عمارگونه در مقابل دشمنان ایستاد، گفت: ایشان با رفتار و عمل خود مردم را همراه خود ساخت و در مقابل دشمنان با تمام توان و قوا مبارزه کرد.

وی بیان کرد: اقدام ابتدایی شهید بروجردی نظامی نبود بلکه معجزه شهید و یاران او در منطقه جهاد تبیین همه جانبه برای بازسازی فکری، ذهنی و معنوی مردم و جدا کردن مردم منطقه از ضد انقلاب بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پایان با اشاره به اینکه شهید بروجردی ها نسخه نجات بخش کشور هستند، خاطر نشان کرد: باید سیره و منش شهدای والامقام به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود چرا که شهدا چراغ راه هدایت بشر هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha