جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفدر پناهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد از حضور آیت الله اعرافی در استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر پر خیر و برکت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس از الطاف و عنایات الهی که مدیری مدبر، دلسوز، پرتلاش، خلاق و مبتکر در رأس حوزه های علمیه قرار دارد که با مجاهدت شبانه روزی در جهت رفع موانع سر راه حوزویان و ایجاد بستر مناسب برای تعالی آنها شبانه روز در تکاپو و تلاش است.

استان کهگیلویه و بویر احمد مفتخر بود که در ۲۸ و۲۹ اردیبهشت ماه میزبان حضرت آیت الله اعرافی و هیئت همراهش باشد و الحمدلله ساختمان‌های مدارس علمیه سفیران هدایت در یاسوج و امام صادق(ع) در گچساران به دست با کفایت ایشان افتتاح گردید.

بازدید از ساختمان در حال احداث مدیریت حوزه علمیه استان در یاسوج و مدرسه علمیه ولی عصر(عج) در دهدشت و تصمیمات مقتضی جهت تکمیل آنها از دیگر برنامه های بود.

همچنین برگزاری جلسات متعدد با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، شورای حوزه علمیه استان، اساتید، طلاب، فضلاء، مبلغین و مبلغات و... از دیگر برنامه های این حضور پر خیر و برکت در استان صد در صد شیعه و ولایی بود.

لازم می‌دانم صمیمانه و خاضعانه از طرف خود و همه حوزویان و مردم شریف استان، از حضور مدیر حوزه های علمیه کشور تقدیر وتشکر نمایم و ان شاءالله مصرانه پیگیر مصوبات سفر خواهم بود.

همچنین وظیفه خودم میدانم از حجج اسلام آقایان میرفاطمی (معاون محترم منابع انسانی)، رضایی شورکی مدیر محترم برنامه ریزی و نظارت، پناهی مدیر منطقه و محمودی و ابراهیمی ،تشکر وقدردانی نمایم .

صفدرپناهی

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha