دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید محمود حسینی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به برکت خون شهید حاج قاسم اکنون قرارگاه دختران حاج قاسم منشأ اثرات مثبتی در نقاط مختلف شده و چنین حرکت‌هایی را باید تعبیر عینی فرموده مقام معظم رهبری دانست که فرموده اند شهید سلیمانی قدرتمندتر از سردار سلیمانی است.

یه گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در جریان سفر به شهرستان میانه با حضور در کانون فرهنگی دختران حاج قاسم این شهرستان در جریان فعالیت‌های کانون قرار گرفت.

وی در حاشیه این برنامه گفت: به برکت خون شهید حاج قاسم اکنون قرارگاه دختران حاج قاسم منشأ اثرات مثبتی در نقاط مختلف شده و چنین حرکت‌هایی را باید تعبیر عینی فرموده مقام معظم رهبری دانست که فرموده اند شهید سلیمانی قدرتمندتر از سردار سلیمانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: علاوه بر امکان استفاده از ارتباطات اداری و سازمانی تبلیغات اسلامی به عنوان مردمی‌ترین سازمان کشور باید از ظرفیت همه تشکل‌های مذهبی مرتبط نیز برای تقویت و توسعه فعالیت‌ها و حرکت‌هایی چون دختران حاج قاسم بهره گرفت.

حجت الاسلام حسینی گفت: یکی از انتظارات اصلی از دختران حاج قاسم این است که در برنامه‌ها و مراسم برگزار شده خود نسبت به جذب اقشار از طیف‌ها و سلایق مختلف اهتمام کنند و مهمترین ابزار برای تحقق این هدف استفاده از زبان محبت و مهربانی در مواجهه با مخاطب است.

گفتنی است؛ دختران حاج قاسم شهرستان میانه علاوه بر فعالیت‌های گسترده و متنوع فرهنگی در سطح شهرستان، به واسطه تولید کلیپ ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حائز رتبه برتر کشوری شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha