دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان و ۱۸ کمیته ذیل آن، گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با این دو روز در شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی برگزاری بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد و ارتحال امام را در مسجد مقبره تبریز از محوری ترین برنامه ها عنوان و بیان کرد: این آیین بزرگداشت پیش از ظهر روز شنبه ۱۳ خرداد از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، کسبه بازار برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری برگزاری آیین بزرگداشت امام راحل در اداره آموزش و پرورش با محوریت گام دوم انقلاب و جهاد تبیین، برپایی نمایشگاه ها و ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی، شب شعر و خاطره گویی را از دیگر برنامه های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد برشمرد.

وی با بیان اینکه در همه برنامه ها به نقش مردم به عنوان محور تاکید شده است، از اعزام سه هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی به حرم امام راحل خبر داد و افزود: این کاروان عصر روز ۱۳ خرداد از تبریز به سمت تهران حرکت خواهد کرد.

حجت الاسلام اسکندری اضافه کرد: همچنین دو هفته قبل کاروان پیاده حرم امام راحل از تبریز حرکت کرده و در طول مسیر در شهرها و روستاهای بسیاری توقف و برنامه هایی در راستای جهاد تبیین برگزار می کنند.

وی اعزام کاروان جانبازان بصیر با دوچرخه را از به حرم امام راحل از دیگر کاروان اعزامی در این راستا خواند و گفت: این کاروان نیز از دو روز پیش راهی حرم امام خمینی(ره) شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha