جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1089856
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
س

حوزه / خدام حرم رضوی از خدمات خیر کاشانی با سابقه بیش از نیم قرن تأمین گلاب آستان قدس رضوی به‌ویژه کاروان‌های زیر سایه خورشید تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، خدام حرم رضوی امروز از خدمات خیر کاشانی با سابقه بیش از نیم قرن تأمین گلاب آستان قدس رضوی به‌ویژه کاروان‌های زیر سایه خورشید، تجلیل کردند.

خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید در بدو ورود به منزل ابوالشهید بهمنی به پرچم ۱۲ متری گنبد حرم را که حاج خلیل بهمنی از آستان قدس رضوی به پاس خدماتش هدیه گرفته بود، عرض ارادت کردند.

خلیل بهمنی کاشانی، تأمین کننده سالانه گلاب ناب محمدی آستان قدس رضوی که روزگاری به عنوان مبارز انقلابی و داشتن رساله امام خمینی(ره) یک سال و ۶ ماه در زندان‌های رژیم پهلوی بود و در دوران دفاع مقدس نیز به عنوان رزمنده از این آب و خاک دفاع کرد، امروز در سنگرهای اجتماعی، فرهنگی و عرصه درمان و سلامت شهر و کشورش با خدمات کلان از جمله تأمین جهیزیه دختران، ایجاد زمینه ازدواج جوانان، حمایت از بیماران کلیوی و دیگر فعالیت خیرخواهانه، همواره نور و امید، آرامش و نشاط را به همشهریان و هموطنانش هدیه می‌کند.

تأمین گلاب آستان قدس رضوی به‌ویژه ارسال ۲۷۰ گالن ۲۰ لیتری گلاب ناب به مشهد برای توزیع در تمام کاروان‌های زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت یکی دیگر از افتخارات اوست که مایه مباهات همه کاشانیان و برکت بوستان‌های گل محمدی کاشان شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha