دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زاهددوست

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست رهبر معظم انقلاب را خلف صالح امام خمینی(ره) خواند و تصریح کرد: سفارش امام(ره) به امتش وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه های نماز جمعه با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) امت واحده اسلام ناب محمدی است.

خطیب جمعه خورموج افزود: حضرت امام راحل (ع) در اولین و تاریخی ترین سند مبارزاتی خود در سال ۳۲ در فرازهای ابتدایی ایــن بیانیه حضرت ابراهیم(ع) را به عنوان اولین مقتدای حرکت و نهضت خــود معرفی فرمودند.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: مؤمــن از شـؤنات وجــودی حـضـرت ابراهیــم (ع) اسـت و در زمان ما امام خمینی(ره) مصداق یک مؤمنی است که خود به تنهایی یک امت است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از برجسته‌ترین مریدان و پیروان مکتب امام راحل و پس از ارتحال ایشان، پرچم‌دار ادامه راه و خط امام هستند.

وی به چند ویژگی شخصیتی امام خمینی در بیان امام خامنه ای اشاره کرد و افزود: انس با قرآن، مداومت بر ادعیه، علاوه بر اعلمیت در فقه بر قله بودن از نظر آگاهی های سیاسی، صراحت و شجاعت در اعلام موضع و دوری از ملاحظه کاری، رعایت سادگی در عین آراستگی همیشگی ظاهری، نظم و انضباط دقیق در برنامه های روزمره،التزام به ورزش و اعتقاد واقعی به مردم، اقدام و عمل بر اساس تکلیف و وظیفه، امید بخشی به جامعه، دیدن دست قدرت الهی در امور و مایوس و خسته نشدن در ادامه راه انقلاب برخی از ویژگی‌های امام راحل و عظیم در بیان رهبر عزیز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام زاهددوست رهبر معظم انقلاب را خلف صالح امام خمینی(ره) خواند و ادامه داد: رهبری عزیز انقلاب فرمودند «ما مس بودیم او ما را طلا کرد، او کیمیا بود، او اکسیر بود. ما زندگی معمولی‌ای داشتیم، او خمودگی‌ها را تبدیل به‌ تحرک و تپش کرد و انسان ساخت».

امام جمعه خورموج بیان کرد: سفارش امام(ره) به امتش وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha