دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ معاون قضایی دادگستری زنجان گفت: حرکت امام(ره) در فراز و نشیب مبارزات سیاسی خویش از اول تا آخر بر مدار و محور قرآن بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام مسیح الله میرزایی معاون قضایی دادگستری زنجان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دادگستری زنجان، با تسلیت فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد، گفت: ایمان راستین به وعده های الهی منشاء تمام فضائل انسانی است و امام بزرگوار با ایمان راسخ به قطعیت تحقق وعده های الهی با پیمودن راه حق و پشتیبانی مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی اظهار کرد: بر این اساس امام راحل با این پشتوانه عقیدتی به عنوان یک مبارز، مجاهد، استکبار ستیز، امیدوار به آینده و رهبری هوشیار در جهان شناخته شده است.

معاون قضایی دادگستری زنجان ادامه داد: امام بزرگوار با الهام از آیات الهی و شخصیت روحانی خویش قدرت جهان اسلام را که در رخوت و سستی بود به میدان آورد و در مقابل شرق و غرب ایستادگی کرد.

وی با تبیین شخصیت قرآنی امام(ره) با اشاره به آیات الهی ادامه داد: حرکت امام در فراز و نشیب مبارزات سیاسی خویش از اول تا آخر بر مدار و محور قرآن بود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه امام راحل، هیچ وقت از ادامه مسیر به رغم سختی ها، تنگناها و شیطنت های داخلی و خارجی مایوس و ناامید نشدند، اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اعتقاد راسخ به تحقق وعده های الهی، انقلاب اسلامی را به ساحل نجات هدایت کردند.

وی به وظایف هر یک از کارگزاران نظام در موقعیت های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: سیره امام بزرگوار در طول حیات پر برکت خویش در ایمان راستین به وعده‌ها و سرمشق و الگو برای پیش برد اهداف متعالی انقلاب و نظام بود.

معاون قضایی دادگستری زنجان خاطرنشان کرد: همگان باید در این مسیر در راستای حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی با خدمت خالصانه و بی منت و احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت پشت سر رهبر معظم انقلاب از هیچ سعی و تلاش مضایقه نکنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha