دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدرضا ابراهیمی‌ فر

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی فر گفت: چهاردهم و پانزدهم خرداد یادآور دو حادثه بزرگ و در عین حال تلخ برای ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی فر، مدیر حوزه علمیه استان گلستان، در پیامی فرارسیدن ایام  چهاردهم و پانزدهم خرداد را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم و پانزدهم خرداد یادآور دو حادثه بزرگ و در عین حال تلخ برای ملت ایران است.

پانزدهم خرداد که می‌توان از آن به عنوان نقطه آغاز حرکت انقلاب اسلامی یاد کرد، حرکتی است که نشان از نگاه عمیق، الهی و نافذ امام راحل(ره) و غیرت دینی و ولایت مداری مردم شریف ایران بود.

چهاردهم خرداد نیز یادآور ارتحال شخصیتی بزرگ و تأثیرگذار که موجب شد جامعه اسلامی از انزوا و انفعال به مجموعه ای کنشگر و تعیین کننده در عرصه‌های گوناگون جامعه تبدیل شود.

این ایام غم از دست دادن امامی را در خاطره ها زنده می کند که به مثابه نخ تسبیح، آحاد جامعه را گرد هم جمع نمود تا رسالتی را بر عهده گیرند و برای آینده خود تصمیم ساز شوند.

البته جایگاه امام راحل و عزیزمان حتی بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال انقلاب هنوز به طور کامل شناخته نشده است و نیازمند پژوهش های گسترده و عمیق در محافل علمی و فرهنگی می باشد، لذا بر آحاد مردم بالاخص مسئولان دلسوز نظام مقدس اسلامی است که در این راستا تلاش‌های بیشتری را رقم بزنند تا مکتب و شخصیت امام خمینی(ره) بیش از پیش برای جوانان عزیز و حتی تمام مستضعفان عالم معرفی گردد.

البته نباید از روی دیگر این حادثه غافل ماند و آن عنایت عظیم الهی به ملت ایران و تمامی مسلمانان جهان با جایگزینی خلف صالحی برای امام راحل می باشد.

به حق باید رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را به عنوان دمیدن روحی تازه به کالبد انقلاب دانست که حقیقتاً این لطف پروردگار سختی فراق را تحمّل پذیر به مرهمی بر درد هجران آن پیر مراد بود.

لذا مردم شریف و متدین ایران اسلامی این نعمت بزرگ را به درگاه احدیت شکرگزار بوده و تا پای جان بر سر آرمانهای امامین انقلاب می ایستند و در این مسیر از بذل جان دریغ نخواهند کرد.

والسلام علیکم

محمدرضا ابراهیمی فر

مدیر حوزه علمیه استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha