جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ط

حوزه / نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، گفت: با مردم بودن، دوستدار مردم بودن، قرار دادن زندگی خود هم سطح مردم و ایجاد وحدت بین تمام گروه‌های سیاسی، از مهمترین ویژگی‌های حضرت امام(ره) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، رحمت الله فیروزی پور عصر امروز در مراسم گرامیداشت قیام خونین پانزده خرداد و تجلیل از مقام امامزادگان روستای جوینان بخش قمصر کاشان، به نقش امام راحل در نهضت پانزده خرداد ۴۲ در اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون که منجر به شهادت طلاب مظلوم حوزه علمیه قم شد اشاره کرد و اظهار داشت: یاد شهدای ورامین در حمایت از طلاب حوزه علمیه قم و امام راحل را گرامی می‌داریم.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی را نشأت گرفته از قیام شهدای پانزده خرداد دانست و گفت: نهال انقلاب اسلامی ایران با خون شهدای قیام پانزده خرداد ۴۲ آبیاری شده است.

فیروزی پور، از امام راحل به عنوان رهبری بیدار، شجاع، مرجع بی‌نظیر، مبارز، متدین، نترس و مردم دوست نام برد و یادآور شد: حضرت امام(ره) با ساده زیستی که داشتند، هیچ موقع دست از مبارزه با استکبار جهانی برنداشتند و لذا توانستند با سرنگونی نظام شاهنشاهی، جمهوری اسلامی را ایجاد کنند.

وی افزود: با مردم بودن، دوستدار مردم بودن، قرار دادن زندگی خود هم سطح مردم و ایجاد وحدت بین تمام گروه‌های سیاسی، از مهمترین ویژگی‌های حضرت امام(ره) بود.

فیروزی پور با بیان اینکه امام راحل با فریاد آزادی خواهی و الگو گرفتن از نهضت اباعبدالله الحسین(ع) انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند، گفت: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور مستقل و قدرتمند هدایت و رهبری مسلمانان و محرومین جهان را انجام می‌دهد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز کشورهای جهان پس از درگیری‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌هایی که علیه نظام اسلامی ایران به کار گرفتند، با پی‌بردن به قدرت ایران، به‌دنبال برقراری رابطه با کشورمان هستند.

فیروزی پور، بر لزوم شکرگزاری بابت داشتن نعمت رهبری آگاه، هوشیار، توانمند، متدین، ساده زیست، شجاع، عالم، عارف، بصیر و فرزانه در ایران اسلامی تأکید کرد و گفت: در حالی که جهان از رهبری آگاه محروم می‌باشد، امروز دنیا به رهبری مقام معظم رهبری در ایران غبطه می‌خورد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، به تحمل مردم در برابر مشکلات اقتصادی، گرانی و معیشتی به خاطر بی‌تدبیری بعضی از مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: گرچه بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ناشی از تحریم‌ها و بی‌تدبیری بعضی از مدیران می‌باشد، ولی امیدواریم با هدایت‌های رهبری هرچه زودتر این مشکلات رفع شود.

وی فلسفه دولتمردان و مجریان سطوح عالی، میانی و پایینی حاکمیت کشور را خدمت بی منت به مردم دانست و اظهار کرد: وظیفه کلیه مسئولان در رده‌های مختلف، نوکری و خدمت گذاری بی‌منت برای حل مشکلات مردم می‌باشد، امروز کسی نمی‌تواند ادعای مسئولیت در جمهوری اسلامی را داشته باشد ولی به مردم خدمت نکند و با مردم نباشد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، با گلایه از کم شدن اعتبارات روستاها، خاطرنشان کرد: اعتبارات سازمان دهیاری‌های کشور به عنوان منبع تزریق کننده در خدمت رسانی به روستائیان نسبت به دو سال گذشته بسیار کم شده، گرچه با کم کاری و بی تدبیری بعضی از مدیران هم در این عرصه روبرو هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha