سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1092271
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
تصاویر/ نشست هماهنگی مداحان اهل بیت برای ایام دهه ولایت و امامت در بندرلنگه

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه گفت: مداحان یکی از ظرفیت ها مهم در راستای مقابله با تهدیدات دشمن هستند که با بیان معارف دین و روشنگری در خصوص ترفندهای دشمن می‌تواند نقش تأثیر گذاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام خلیفاوی امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) برای ایام دهه ولایت و امامت که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات بندرلنگه برگزار شد، نقش مداحان را در جامعه مهم دانست و اظهار داشت: نقش معنوی مداحان با توجه به وظیفه خطیر جذب مخاطبان جوان بسیار تاثیرگذار و کلیدی است.

وی نقش و جایگاه مداحان را در فرآیند تبلیغ دین بسیار زیاد، پررنگ، تأثیرگذار، غیرقابل‌انکار و سرنوشت‌ساز است، بیان کرد: مداحان یکی از ظرفیت ها مهم در راستای مقابله با تهیدات دشمن هستند که با بیان معارف دین و روشنگری در خصوص ترفندهای دشمن می‌توانند نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه اظهار کرد: آنچه برای مداحان لازم و مهم است، آشنایی با قرآن و تاریخ اسلام است و امر مداحی با درک درست از تاریخ وقایع اسلام با محوریت قرآن معنا پیدا می‌کند و باید مداحان اطلاعات جامع از وقایع و سرگذشت اسلام داشته باشند.

خلیفاوی یادآور شد: غدیرخم به عنوان عید اکمال دین و اتمام نعمت از شعائر اسلام و شیعه است و برگزاری جشن ها و برنامه های این ایام در فضای باز پرجمعیت اعم از حسینیه‌ها، مساجد، پارک ها، تفرجگاه ها، سواحل و میادین شهرها جلوه خاصی به مراسمات می دهد.

در پایان هر کدام از اعضا مطالب و برنامه های در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات دهه ولایت و امامت را عنوان کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha