سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از پیشکسوتان جهادی و مدیران و کارکنان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: جهاد سازندگی با ساختار چابک و انقلابی خود توانست نیروهای متخصص و متعهد را در رشته های مختلف به سمت خود جذب کند که با کمک مردم روستاها پروژه های جهاد را به انجام می رساندند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم، بعد از ظهر روز یک شنبه در دیدار با جمعی از پیشکسوتان جهادی و مدیران و کارکنان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: جهاد سازندگی با ساختار چابک و انقلابی خود توانست نیروهای متخصص و متعهد را در رشته های مختلف به سمت خود جذب کند که با کمک مردم روستاها پروژه های جهاد را به انجام می رساندند.

وی ادامه داد: جهاد سازندگی در عرصه های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی اقدامات قابل توجهی را به انجام رساند که تولید انبوه وسایل پرمصرف کشاورزی و هسته حفاری، ساخت سیلوهای چند هزارتنی گندم با هدف کمک به خودکفایی کشور، خلع ید از پیمانکارهای خارجی و بالابردن روحیه خودکفایی در ذهن متخصصان داخلی از این جمله اند.

امام جمعه تبریز افزود: جهاد سازندگی با تشکیل چهل گردان مهندسی رزمی و انجام طرح های پیچیده مانند پل های معلق، ساخت نخستین موشک جمهوری اسلامی با برد ۱۵۰ کیلومتر، دستگاه مین روب، دستگاه ساخت ابر مصنوعی و خودروی دوگانه آبی و خاکی خدمات ارزنده ای را در زمان جنگ تحمیلی انجام داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha