شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1093496
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
زرندیه

حوزه/همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها مراسم جشنی در مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت طلاب مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها مراسم جشنی با حضور حجت الاسلام سلیمانی نسب استاد این مدرسه برگزار شد .

حجت الاسلام سلیمانی نسب بیان کرد: در قرآن اشاره شده از نشانه های خداوند این است که برای شما از خودتان برای خودتان زوج آفرید؛ خداوند نه تنها انسان ها را زوج قرار داد بلکه گیاهان و موجودات دیگر را نیز زوج آفرید.

وی گفت: انسان در کنار همسر آرامش و سکون پیدا می‌کند بدون زوج سردر گم است و آرامش ندارد.

استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه تصریح کرد: خداوند در سوره نور آیه ۳۲ به پدر و مادر امر کرده که دختران و پسرانی که همسر ندارند را همسر دهید که خداوند واسع است و اگر ازدواج کنند خداوند از فضل خودش بر آن ها می بخشد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله که فرمودند: رزق خود را در ازدواج جستجو کنید، گفت: باید از این حدیث درس گرفت و بهانه های اقتصادی که می‌گویند خانه ندارد، ماشین ندارد و... را برطرف کرد.

استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه افزود: از هیچ راهی جز محبت نمی توان با فرزند ارتباط برقرار کرد باید فرزندان را غرق محبت کنیم و در مشکلات با محبت پشتیبانی کنیم.

والدین الگوی رفتاری فرزندان باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha