دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شهدای ۷ تیر از اثرگذارترین شهدای نظام جمهوری اسلامی بودند و باید خدمات این شهدای والامقام برای آحاد جامعه بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر شهرستان، با تبریک اعیاد پیش رو، اظهار داشت: باید تلاش شود برنامه‌های دهه ولایت مردمی، باشکوه و پرشور در همه نقاط مختلف لرستان برگزار شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر، خاطرنشان کرد: شهدای ۷ تیر از اثرگذارترین شهدای نظام جمهوری اسلامی بودند و باید خدمات این شهدای والامقام برای آحاد جامعه بازگو شود.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، اظهار کرد: درخت انقلاب با خون شهدا روز به روز تنومندتر و قوی‌تر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شهادت و خون شهدا برکات فراوانی برای نظام و انقلاب داشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان در همان سال‌های اول انقلاب اسلامی با اقدامات بی‌رحمانه خود از جمله‌ترور شخصیت‌های بزرگ ایران، سعی داشتند ریشه‌های درخت نوپای انقلاب را سست کنند، اما به‌لطف الهی و رهبری‌های امامین انقلاب و بصیرت مردم این نقشه‌ها راه به جایی نبرد و هر روز دشمن خوار و خفیف‌تر شد.

وی با بیان اینکه سند تحول قضایی متناسب با اهداف گام دوم انقلاب اسلامی تدوین شده است، خاطرنشان کرد: در این سند دو چشم انداز مهم رضایتمندی مردم و دستیابی به عدالت ترسیم شده که امید می‌رود به همت دستگاه قضا و سایر نهادها این مهم محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان از افزایش بی‌رویه نرخ اجاره بهای مسکن انتقاد کرد و خواستار برخورد مهربانانه مالکین با مستاجران و کاهش نرخ اجاره بهای واحدهای مسکونی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha