دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اقامه نماز عید قربان در بوشهر به روایت تصویر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: روز عید قربان یادآور خاطرات ابراهیم خلیل الرحمان و روز پیروزی بر هوای نفس و شیطان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه موقت بوشهر صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان، اظهار داشت: روز عید قربان یادآور خاطرات ابراهیم خلیل الرحمان و روز پیروزی بر هوای نفس و شیطان است.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای ۷ تیر و در رأس آن ها شهید بهشتی، گفت: مظلومیت شهید بهشتی از شهادتش مهم‌تر است، آن روز برای تبلیغ ماه مبارک رمضان از قم عازم بوشهر بودم، در اتوبوس متوجه شدم که این شخصیت‌ها به شهادت رسیدند، مظلومیت شهید بهشتی را کاملاً لمس می‌کردیم و او یک ملت بود.

حجت الاسلام مصلح، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و مدیران قوه قضائیه، یادآور شد: رهبری فرمودند ملاک ارزیابی فعالیت‌ها خروجی و تأثیرگزاری کار است، معمولاً ما آمار می‌دهیم که چقدر جلسه گرفتیم، اما خروجی این‌ها چه بود و چقدر ترقی کردیم مهم است.

وی تصریح کرد: هر جا پیرو اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بودیم، موفق بودیم و هر جا اجرا نکردیم دچار مشکل شدیم.

امام جمعه موقت بوشهر با تبریک آغاز دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: بایستی دست اندر کاران هر چه باشکوه تر این دهه را گرامی بدارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha