دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه تبریز

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان زنجان در پی اهانت به قرآن مجید در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان زنجان در پی اهانت به قرآن مجید در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت به کلام الهی نشانه فقدان منطق، عجز در گفت‌وگو و ضلالت در ظلمات است.

بار دیگر شاهد اهانت مدعیان آزادی و مدافعین آن دروغین حقوق بشر به ساحت قدسی قرآن مجید بودیم.

این اقدام غیر انسانی با دستان پلید اهالی گرگ صفت و به ظاهر مدعی آزادی عقیده و بیان صورت گرفته است.

بدون شک کوچکترین آگاهی از درون مایه متعالی کتاب وحی و کلام الهی در این گمراهان وجود ندارد قرآن کتاب هدایت و شفا برای مومنین و خسارت برای ظالمان عنود و لجوج است.

این اقدام وحشیانه و غیر انسانی در ایام برگزاری حج ابراهیمی تجمع مسلمانان جهان در قالب امت واحده پیام عناد و تفرقه و انحراف افکار را به جهان مخابره می‌نماید غافل از اینکه حافظ اصلی این کلام و وحدت در وهله نخست خداوند جل و اعلی و در وهله دوم امت واحده مسلمانان و در وهله سوم اندیشمندان اساتید و اهل قلم و آزاده جهان هستند
بر همه صاحبان خرد و اندیشه و بر همه اساتید مسلمان در جهان فرض است یک صدا و هماهنگ این اقدام فاقد شعور و عقلانیت را محکوم نموده تا احقاق حق مسلمانان از هر طریق ممکن صورت پذیرد.

ما اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان زنجان با تسلیت به محضر بقیةالله الاعظم ارواحنا فدا، ضمن انزجار و محکومیت این رخداد مصیبت بار، برخود فرض می‌دانیم با تبیین ابعاد مختلف این عمل غیر انسانی و ماهیت آمران و عاملان آن، بین جوامع هدف خود با کلام الهی پیوند بیشتری ایجاد نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha