دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / نشست معاونین ومدیران مدارس علمیه  علمیه قزوین با مدیر حوزه علمیه استان

حوزه مدیر حوزه علمیه استان قزوین از حضور بی نظیر و به یادماندنی ملت ایران در برنامه های عید سعید غدیر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی صبح امروز در جمع معاونین ستادی مدیریت حوزه علمیه استان قزوین ضمن تبریک ولادت امام موسی بن جعفر(ع) گفت: مهرورزی و دوستی نسبت به مردم نصف عقل است.

وی خاطرنشان کرد: عقلی که راهبر و حجت باطنی بشر است نسبت به سیر خودش در مسیر تکامل به اقتضای توان و حکمت خودش نیازمند آن است که انسان‌ها را به سوی محبت و مهرورزی راهنمایی کند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: از آنجایی که وابستگی انسان‌ها نسبت به یکدیگر ذاتی بوده و نیازمند زندگی اجتماعی هستند، از این رو باید محبت و مهرورزی را هزینه کنند تا در سایه این محبت گره مشکلات گشوده گردد.

حجت الاسلام و المسلمین عرفانی ادامه داد: تمام تلاش دشمنان ایجاد ذهنیت منفی نسبت به جایگاه دین و مذهب است آنچه که خنثی کننده این معناست محبت و مهرورزی است که در دراز مدت تأثیر خود را خواهد گذاشت.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: اکنون که جامعه اسلامی آماج هجمه‌های دشمنان دین و نظام است روحانیت به عنوان پشتوانه قوی در اوج مظلومیت قرار گرفته است، از این رو حرکت مهرورزی و محبت نسبت به دیگران و در پیش گرفتن سیره نبوی و علوی بهترین شیوه در تعاملات اجتماعی خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین از حضور بی نظیر و به یادماندنی ملت ایران در برنامه های عید سعید غدیر تقدیر و بیان کرد: این حضور نمادی از وحدت، یکپارچگی و دین‌داری مردم بود و پیام خوبی به دنیا داد که مردم ایران عاشق ارزش‌های دینی هستند و باید هرساله با برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر این عید بزرگ، جانشینی و ولایت علی (ع) را در تاریخ یادآوری کنیم.

تقدیر مدیر حوزه علمیه قزوین از حضور مردم در برنامه های عید غدیر

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha