دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه/ جلسه دبیرخانه عفاف و حجاب در راستای جریان سازی گفتمان زیست عفیفانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه دبیرخانه عفاف و حجاب در راستای جریان سازی گفتمان زیست عفیفانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در این جلسه گفت: باید بر زیست عفیفانه و برخورد صحیح با پدیده بدحجابی تأکید شود. هر مسئولی در حد مسئولیتی که دارد به امر عفاف و حجاب ورود پیدا کند و ایفای نقش کند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: همیشه در خطبه ها به مسئله زیست عفیفانه اشاره می کنم و در هر خطبه به تشریح و تبیین مسائل اینگونه می پردازم.

حجت الاسلام محمدحسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، پیشنهاد داد: در هر جلسه دبیرخانه عفاف و حجاب یکی از دستگاه های مسئول از ۳۲ دستگاه مسئول ضمن ارائه گزارش دستگاه خود، مورد پرسش قرار گیرد.

پیشنهاد دبیر ستاد امر به معروف استان مورد قبول نماینده ولی فقیه قرار گرفت و بر آن تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha