دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درگذشت مرحوم حاج علی اکبر آسیابان نژاد پدر شهیدوالامقام آسیابان نژاد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت مرحوم مغفور حاج علی اکبر آسیابان نژاد پدر شهیدوالامقام آسیابان نژاد و ابوالزوجه حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین روشن تن

سلام علیکم

خبر درگذشت مرحوم مغفور حاج علی اکبر آسیابان نژاد پدر شهیدوالامقام آسیابان نژاد و ابوالزوجه جنابعالی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

دلاور مردان ایران عزیز اسطوره‌های صبر و ‌مقاومت هستند که با تربیت عاشورایی خود ، فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند که نام و یادشان برتارک تاریخ پرافتخار این مرز پرگهر خواهد درخشید.

اینجانب با ادای احترام به مقام صبر این پدر والامقام و مقام شامخ فرزند شهیدش این ضایعه را به مردم غیور استان؛ خانواده‌های معظم ایثارگران و بویژه به خانواده محترم ایشان و خصوصا جنابعالی تسلیت عرض می کنم و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای آن پدر فداکار رحمت واسعه‌ی الهی آرزومندم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان

و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha