یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فل

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم اولویت موضوع تبلیغ در مدارس علمیه منطقه کاشان براساس دستور پیامبراکرم (ص) تأکید کرد و گفت: اینکه رهبری از وضعیت تبلیغ گله مند هستند به خاطر این است که حوزه های علمیه تا حدودی نسل جوان را به عنوان مخاطب اصلی فراموش کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در کاشان با اشاره به دغدغه مقام معظم پیرامون موضوع تبلیغ در دیدار با حوزویان، گفت: معظم له فرمودند علیرغم اینکه از نظر قرآن تبلیغ باید در اولویت قرار گیرد ولی درحوزه های علمیه تبلیغ امر دوم محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، آیه ۱۳۲ توبه را مستند فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اولویت قرار گرفتن تبلیغ دانست و اظهار کرد: هدف نهایی طلبگی در این آیه شریفه یعنی بعد از اینکه یک طلبه دین شناس کامل شد باید اندوخته هایش را به قوم و اطرافیان خودش برساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تبعیت از بزرگان دینی در توجه ویژه به موضوع تبلیغ تاکید کرد و یاد آورشد: شهید مطهری در مقطعی از زمان با جداشدن از حوزه علمیه قم براساس احساس تکلیف به دانشگاه رفت .

امام جمعه کاشان به تجلیل روز گذشته مقام معظم رهبری از شهید آیت الله مطهری اشاره کرد و افزود: معظم له فرمود کتابهای شهید آیت الله مطهری مبانی غرب را به چالش کشیده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: آیت الله مصباح یزدی(ره) می فرمود آیت الله مطهری می توانست با ماندن در حوزه مجتهد و مرجع تقلید بشود اما تکلیف خودش را اصل دین و اعتقادات تشخیص داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم اولویت موضوع تبلیغ در مدارس علمیه منطقه کاشان براساس دستور پیامبراکرم (ص) تأکید کرد و افزود: اینکه رهبری از وضعیت تبلیغ گله مند هستند به خاطر این است که حوزه های علمیه تا حدودی نسل جوان را به عنوان مخاطب اصلی فراموش کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha